HUSK DET!! RACE PÅ VANDEL I WEEKENDEN!!~
Fra : Per Pedersen

Dato : 18-04-01 20:45

Fra : N/A

Dato : 19-04-01 11:07

Fra : Rune Larsen

Dato : 19-04-01 11:07

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:TfmD6.365$ua2.23096@news.get2net.dk...

> ps. Jeg er nem at kende. Dainesedragt med hjelm under armen.... Vi
> ses....

HEY!
Så er du ham den kriminelle de var efter i Station2 !!!

/Rune

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 19-04-01 21:25

> "Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kommer også, jeg er ham med hovedet under armen

Poul B-H

Fra : Tomas Linnet

Dato : 20-04-01 08:06

Jepper

Hilsen Tumz
#89 rookie 1
RGV250M SP

Fra : Armand

Dato : 20-04-01 08:44

Poul Bekker-Hansen <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en

> Jeg kommer også, jeg er ham med hovedet under armen

Aha!
En ægte CTD-supporter

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-04-01 00:44

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Måske jeg skulle lære at skrive en tekst i mine indlæg.....
>
> Team CTD-racing vil også være repræsenteret på Vandel, dog ikke på banen.
> Udsigten til i tirsdags at skulle træne iført thermoundertøj, halstørklæde
> og vinterhandsker på en cykel med varme i håndtagene og styrluffer har
udsat
> sæsonstarten i Team CTD-racing til uge 17.

Hvad med den gode Mads, skruer han på 9érn eller kommer han med?

Hvis det er i er intresseret er der i en anden tråd diskuteret lidt med en
happening inde hos mig (noget der involverer øl)

det skal lige siges jeg bor i vejle..
-
Morten
- stadig syg (

Fra : Mads Lund

Dato : 20-04-01 04:52

> Hvad med den gode Mads, skruer han på 9érn eller kommer han med?

Nej og nej. Det var planen jeg skulle skrue 9'er, Vandel var ikek med i
planerne, men nu er alt blevet replanlagt, fordi en snedig IT fyr lige
skulle opgradere vores servere lidt = smadret database til ERP systemet
-( så jeg har ikke været i seng de sidste 24 timer og der går nok et par
dage før vi er færdige med genetableringen. (Men så må jeg jo skrue 9'eren
færdig i starten af næste uge.)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-04-01 12:36

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en meddelelse

> [...]
> dage før vi er færdige med genetableringen. (Men så må jeg jo skrue 9'eren

Sur røv, nå men vi andre skal nok drikke en øl eller 3 for dig..

go arbejdslyst.

-
MortenDahl
-stadigvæk pisse syg (