hvidevarer - stålfronter eller hvad?
Fra : Hanne

Dato : 18-12-03 15:28

Hej

Jeg har lige bestilt ny opvaskemaskine samt køle/svaleskab med stålfronter.
Nu får jeg tudet ørerne fulde om, at det er umuligt at holde og at fingre
m.m. ses tydeligt. Er det så slemt, at man bør overveje noget andet?

mvh
Hanne

Fra : connie-toft

Dato : 18-12-03 19:32

Næh! Vi har køleskab, fryser, ovn og emhætte, og jeg syntes ikke det er
"træls" Jeg fik noget pudsemiddel med fra forhandleren, det bruger jeg på en
klud.
Selvfølgelig kan man se fingre, men det kan sgu da også på alt andet

--
Connie

Fra : Allan Møller

Dato : 18-12-03 20:32

> [...]
> Nu får jeg tudet ørerne fulde om, at det er umuligt at holde og at fingre
> m.m. ses tydeligt. Er det så slemt, at man bør overveje noget andet?

Vi har haft "hele sættet" med stålfronter i vores tidligere lejlighed - vi
er lykkelige
for at vi nu igen har "almindeligt hvid" frontplader på alt igen.

Netop fedtfingere ses meget tydeligt men derudover skal det jo nærmest
pudses som et vindue for at undgå striber.

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 21:51

Få et specal-pudsemiddel på sprayflaske hos hvidevare-pusheren. En dåse
rækker til ca 2 år, og problemerne med fedtfingre eksisterer faktisk ikke.

mvh Ole

Fra : Jørgen

Dato : 18-12-03 21:06

Køb du rolig tingene i stål.

Vi hat indbygget komfur i stål .

Vi gir det en tur med noget der hedder "original steel polish" og der holder
i månedsvis
Hilsen
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 21:57

> Nu får jeg tudet ørerne fulde om, at det er umuligt at holde og at fingre
m.m. ses tydeligt. Er det så slemt, at man bør overveje noget andet?

Vi har lige købt aluminium og der er MEGET nemt at holde.

Bo

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-12-03 07:36

> [...]
> Hanne
>
> køb det bare, det er ikke så svært som folk siger. de er bare misundelige
fordi de stadig har 80'er hvidt

evt. frisk det op med lampeolie, det rengør og pudser på en gang og det
fordamper selv...........

Fra : H.M.

Dato : 19-12-03 11:14

hej
glæd dig over dit køb, har selv en opvasker m.v. det er nem at holde.

venligst
hanne

Fra : Anders [8000]

Dato : 20-12-03 13:49

Er det så slemt, at man bør overveje noget andet?

Nej, har både komfur og emhætte i stål og har INGEN problemer. Hvid hører
90érne til :)