Køb af kalvefilet el. kalvemørbrad i kbh
Fra : Erik

Dato : 18-12-03 13:09

Hejsa

Jeg har fået til opgave og stå for kødet nytårsaften og det SKAL være
kalvefilet el. kalvemørbrad. Hvor i københavn kan jeg købe det i en god
kvalitet og til en fornuftig pris?

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-12-03 13:52

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har fået til opgave og stå for kødet nytårsaften og det SKAL være
> kalvefilet el. kalvemørbrad. Hvor i københavn kan jeg købe det i en god
> kvalitet og til en fornuftig pris?

Metro i Glostrup.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 18-12-03 22:09

Erik wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har fået til opgave og stå for kødet nytårsaften og det SKAL være
> kalvefilet el. kalvemørbrad. Hvor i københavn kan jeg købe det i en god
> kvalitet og til en fornuftig pris?

Metro er godt. De fører bl.a. Skare.
Dansk Supermarked (Føtex/Bilka/A-Z) har, ihvertfald her i østjylland, ry
for at levere ikke helt ringe kød til gode priser.
Indvandrerbazaren her i Århus (Bazar Vest) er også en god kilde til godt
kød (iflg. Rene Knudsen). Måske har du noget tilsvarende i dit område?

Desværre må jeg, på trods af min egen idealisme om "fagfolk", fortælle
at mine egne erfaringer med fagslagtere er så dårlige at jeg kun vil
anbefale folk at handle hos en sådan hvis de kender vedkommende personligt.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>