Laks
Fra : Lise

Dato : 18-12-03 10:24

Hej

Er der nogen, der har en rigtig god opskrift på laks, altså frisk laks gerne
i fad i ovnen? Jeg plejer at bruge rosmarin som krydderi udover salt og
peber selvfølgelig.
Hvad plejer I at bruge??

Mvh Lise

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-12-03 11:21

Når jeg laver det i ovnen, bruger jeg revet ingefær, presset hvidløg, røde
chili i skiver og friskpresset lime henover.. det smager vildt godt. og
selvfølgelig salt og peber...

VH
Padmé

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-03 14:55

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> Når jeg laver det i ovnen, bruger jeg revet ingefær, presset hvidløg,
røde
> chili i skiver og friskpresset lime henover.. det smager vildt godt. og
> selvfølgelig salt og peber...

....samt lidt sukker, og drysses lidt grofthakket korianderblade på lige
før servering, så er den perfekt

--
-Jens B.