Andet multimedie
bentjuul 3670
Fil størelse i publisher
Fra : Steen Andreasen

Dato : 18-12-03 03:12

Når jeg laver blad i publisher 2003, bliver mine filer meget store tit 14MB,
er der en forklaring, eller gør jeg noget forkert
vh
Steen A.

Fra : Bo Dudek

Dato : 18-12-03 07:21

>Når jeg laver blad i publisher 2003, bliver mine filer meget store tit 14MB,
>er der en forklaring, eller gør jeg noget forkert

ehm... ?? når du laver 'blad'? er det er 120 siders A4 blad med store
illustrationer osv? jeg har selv lavet et par klubblade i publisher i
A5 på 40 sider, og de har fyldt 10-15MB pr. stk, og har egentlig
bestået af alm. tekst samt max. 30% billeder på side..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Steen Andreasen

Dato : 18-12-03 08:28

8 sider med a4

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 18-12-03 08:41

Hej Steen

Prøv Gem Som, det vil reducere fil størrelsen, fordi alle programmer rydder
op, også publisher.

Mvh
Anders