Problemer i word
Fra : Anet

Dato : 18-12-03 01:08

Når jeg åbner mit word program så kommer vinduet helt rigtigt frem men jeg
kan ikke skrive noget som helst der hvor kurseren står og mange af tingene
er "grå" så jeg ikke kan bruge dem. Og når jeg prøver at skrive så
fremkommer der en fejlmeddelselse med at denne kommando er ikke tilgængelig
fordi dokumentet er låst mod redigering.
Men sagen er jo den at jeg ikke har et bestemt dokument jeg vil redigere men
vil lave et nyt et så det skulle jo ikke være låst. Hvordan får jeg låst min
word op igen

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : pre

Dato : 18-12-03 09:00

Med de foreliggende oplysninger får du nok den bedste hjælp her:
Microsoft Knowledge Base Articles
f. eks:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;319299
HOW TO: Use the Troubleshoot Utility for Problems That Occur When You Start
or Use Word 2002
eller
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;319155
HOW TO: Turn Off the Startup Folder Add-ins for Word 2002

Andre muligheder er på:
http://www.mvps.org/word/_vti_bin/shtml.exe/Search/SearchSite.htm

Siden er meget brugt så det kan være svært at komme igennem.

Velkommen tilbage når problemet kan konkretiseres lidt mere.
pre

Fra : Anet

Dato : 18-12-03 12:12

Word kører i begrænset funktion pga. der mangler aktivering men jeg aner
ikke hvordan programmet pludselig ikke kan køre og hvor aktiveringen er
blevet af.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : pre

Dato : 18-12-03 17:32

Mit gæt er at du bruger Office XP og at du har oveskredet det antal
opstarter der er tilladt uden aktivering. Prøv at se her:
www.microsoft.com/office/evaluation/indeptt/activation.htm

Man kan også ringe til MS på: 44 89 01 00 . Det er flinke folk, kun skal du
regne med at de konstant er overbelasted, så der kan være ventetid.
Kom endelig igen så vi kan få løst de problemer.

Fra : Anet

Dato : 19-12-03 00:29

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> Mit gæt er at du bruger Office XP og at du har oveskredet det antal
> opstarter der er tilladt uden aktivering.

(klip)
Men det mærkelige er at jeg har fået den aktiveret og så er der gået nogle
måneder og nu vil den ikke overhovedet. Hvordan kan aktiveringen bare sådan
smutte sin vej. Jeg har fået besked på at den nemlig var aktiveret .

> Man kan også ringe til MS på: 44 89 01 00 . Det er flinke folk, kun skal
du
> regne med at de konstant er overbelasted, så der kan være ventetid.

(klip)

takker for tlf. nr. det vil jeg prøve.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anet

Dato : 18-12-03 12:15

Jeg har siddet lidt og kigget men jeg kan ikke så meget engelsk at jeg kan
få nok ud af linkene til at kunne komme videre.

--
~ Hilsen
Annette ~