Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nye fotos i galleri
Fra : Lars [8210]

Dato : 18-12-03 00:33

Hej NG

Jeg har smidt 16 billeder fra skoven på mit galleri....

Se dem her: http://galleri.fotolinks.dk/

Vælg Skoven

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 18-12-03 01:59

Hej Lars!

Java burde FORBYDES!!!!
Jeg har ingen intention om installere Java på mit system, så derfor har
jeg et lille problem med at navigere på din side.
Jeg ville anbefale dig at benytte ren HyperText Mark-up Language (HTML)

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand
Bo-Havmand.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-12-03 18:13

Bo M. Havmand wrote:
> [...]
så derfor
> har jeg et lille problem med at navigere på din side.
> Jeg ville anbefale dig at benytte ren HyperText Mark-up

Hej Bo

Øhhh - Hvorfor det? Hvad har du imod Java??

PS. Prøv nu.....

Fra : O. Hansen

Dato : 18-12-03 08:36

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har smidt 16 billeder fra skoven på mit galleri....
>
> Se dem her: http://galleri.fotolinks.dk/
>
> Vælg Skoven
[klip...]

Utroligt flotte billeder. Dejlig skov.
/Ove

Fra : Madsen

Dato : 18-12-03 18:50

> Jeg har smidt 16 billeder fra skoven på mit galleri....
>
> Se dem her: http://galleri.fotolinks.dk/
>
> Vælg Skoven

Flotte billeder men de er meget hård komprimeret 600x900 der kun fylder 50K
og det ses meget tydeligt. lav dem så de fylder 150k til 200k .
Hilsen Madsen

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 18-12-03 22:05

Hej Lars!

Det kan da godt være at jeg er lidt grov, men jeg gider ikke installere
JAVA, og benytter det heller ikke på min egen side - da jeg ved hvor
meget det irriterer mig selv, når alle knapper og links ikke kan
benyttes, fordi ens browser ikke understøtter JAVA.
Derfor er jeg imod JAVA!!

Det er forresten nogle flotte billeder... dog mener jeg at det ville
være PERFEKT hvis der på http://galleri.fotolinks.dk/forest/IMG_2725.JPG
gik et ældre ægtepar hånd i hånd, eller et par unge nyforelskede - det
ville give billedet en helt anden form for liv - så ville det ikke bare
være en skovvej...

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-12-03 22:09

Madsen wrote:

> [...]
der kun
> fylder 50K og det ses meget tydeligt. lav dem så de fylder

Hej Madsen

Tak

Prøv at se nu - Er det bedre?

Fra : Madsen

Dato : 18-12-03 22:59

> Prøv at se nu - Er det bedre?
>

> --
> Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
>
> Lars

Ja det pyntede.
Jeg fandt også hunden
Hilsen Madsen

Fra : ab

Dato : 19-12-03 20:18

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> [...]
> gik et ældre ægtepar hånd i hånd, eller et par unge nyforelskede - det
> ville give billedet en helt anden form for liv - så ville det ikke bare

Ja, naturen er jo "noget rod" og derfor er det nok en god idé, hvis man som
fotograf gør noget aktivt for at forenkle det billedmæssige resultat. Dine
fotos giver ikke et entydigt udtryk for, hvad der egentligt er dit motiv.
Øjet farer rundt i en søgen efter et indhold, der fanger blikket.

Et udsnit / nærbillede vil være én måde at gøre det på. Når du ikke benytter
dig af en grundlæggende opbygning (forgrund - baggrund / dybde o.s.v.), må
du jo vise noget bedre for at give os en oplevelse - for det er vel ikke dit
mål, at vi har glemt dit foto få min. efter at skærmen er slukket ?

ab

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-12-03 23:52

ab wrote:
> [...]
oplevelse
> - for det er vel ikke dit mål, at vi har glemt dit foto få

Hej ab

Tjah - meningen med billedet var at illustrere skovens
skønhed - og at efterlade en stemning - ikke at man skulle
huske billedet.

Nu er det svært at se af det du skriver hvilket billede du
mener mangler forgrund - osv. , men mht til de fleste
billeder- så er skoven grundmotivet - og mangfoldigheden og
skønheden af åens "vej" gennem skoven hvad jeg ser.