GF 4200 TI
Fra : Kim Hansen

Dato : 17-12-03 21:39

Hej

Er der en der kan fortælle mig hvornår GF 4200 TI kom på markedet.
Jeg har et der er brændt af, og kan ikke finde kviteringen ( jeg har
på alt andet edb jeg har købt de sidste tre år men ikke det kort )
Jeg mener ikke det er to år siden det kom på markedet.
Hvad gør man i sådan en situation?
Det er 1år og 3mdr siden jeg fik det, men kan ikke huske hvor jeg
købte det.
Er det bare til at smide ud?
Eller skal jeg finde en forhandler det handler med det samme kort og
se om de kan hjælpe?
Er der et nr på så man kan se hvor gammelt det egentligt er ?

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.