Nokia 3310/3315
Fra : Betina

Dato : 17-12-03 20:46

Hejsa jeg har en nokia 3310 opgraderet til nokia 3315 sælges for 300kr..
Hilsner FRa Vejle

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-03 22:47

Betina skrev:

>Hejsa jeg har en nokia 3310 opgraderet til nokia 3315 sælges for 300kr..

Benyt venligst grupperne under dk.marked.* til køb/salg. I dit
tilfælde vil gruppen dk.marked.privat.telefon.mobil være det rigtige
valg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Betina

Dato : 17-12-03 22:52

Hvorfor har folk så travlt med hvor man sætter ens annoncer hen hvis de
mener at det ikke er noget for dem så hvorfor kigge på annoncen også
svare???
Det er latterligt..
God jul

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-12-03 23:11

"Betina" <26@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor har folk så travlt med hvor man sætter ens annoncer hen

Er du også glad for spam i din mailboks?

> hvis de
> mener at det ikke er noget for dem så hvorfor kigge på annoncen også
> svare???

Måske fordi de tror du gjorde det ved en fejl, og at du ville rette op på
din uforskammethed såfremt du blev oplyst om den.

> Det er latterligt..

Jeg kan se de tog fejl...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-03 03:07

Betina skrev:

>Hvorfor har folk så travlt med hvor man sætter ens annoncer hen hvis de
>mener at det ikke er noget for dem så hvorfor kigge på annoncen også
>svare???

Der er en mening med at der findes mere end EN nyhedsgruppe!

>Det er latterligt..

Nådada. Vil du ikke gerne have solgt din telefon? (Det vil jeg tro,
siden du har skrevet det oprindelige indlæg) Hvorfor så ikke poste i
den nyhedsgruppe hvor folk kigger, hvis de vil købe en telefon?

Hvis jeg har et spørgsmål om jura jeg ønsker besvaret, så skriver jeg
det i gruppen dk.videnskab.jura. Hvis jeg skrev mit spørgsmål i
dk.kultur.mad+drikke - så tror jeg ikke jeg fik nogle brugbare
spørgsmål, så derfor skriver jeg selvfølgelig i den gruppe, hvor
spørgsmålet hører til.

Det ER da smart!

Tag et kig på http://www.usenet.dk/grupper.pl - der kan du se hvilke
grupper dine indlæg passer bedst i.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-03 03:09

Betina skrev:

>Hvorfor har folk så travlt med hvor man sætter ens annoncer hen hvis de
>mener at det ikke er noget for dem så hvorfor kigge på annoncen også
>svare???

Det var sådan set også for din egen skyld (folk der vil købe
mobiltelefoner kigger i gruppen dk.marked.privat.telefon.mobil).

Et enkelt fejlplaceret indlæg overlever vi nu nok, men forestil dig,
hvordan det ser ud, hvis 99 ud af 100 indlæg pludselig er malplacerede
- så drukner de (for gruppen) relevante indlæg imellem alle de andre -
det er der da vel ingen der ønsker sig?

Venligst,
Lasse Hedegaard