Futurama Season 4 boxen: Kradsen i nakken ~
Fra : Per Moreau

Dato : 17-12-03 18:24

Lige kommet ind af døren: Futurama Season 4 boxen.
Men jeg sidder og kradser mig lidt i nakken, da det her virker lidt
underligt. Jeg husker at episoden: The Devils Hands Are Idle Playthings
som at være den episode der lukkede og slukkede Season 5 og dermed
den absolut sidste Futurama episode.
Men her i boxen er det den sidste episode i Season 4.
Lidt underligt synens jeg. Har de evt lavet om på rækkefølgelsen
på episoderne for de 2 sidste sæsoner (4 og 5) ?

Mvh
Per M.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-03 18:31

> [...]
> Lidt underligt synens jeg. Har de evt lavet om på rækkefølgelsen
> på episoderne for de 2 sidste sæsoner (4 og 5) ?

hmmm jeg har den osse som episode 16 i sæson 5 - jeg har dog ikke sæson 4
boksen og ved ikke hvorfor...

http://epguides.com/Futurama/

Where no fan has gone before - bør være den sidste i sæson 4
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : ML-78

Dato : 17-12-03 18:40

> Men her i boxen er det den sidste episode i Season 4.
> Lidt underligt synens jeg. Har de evt lavet om på rækkefølgelsen
> på episoderne for de 2 sidste sæsoner (4 og 5) ?

Der er egentlig kun fire sæsoner af Futurama, og du har modtaget den sidste da
DVD-udgivelserne følger produktions-sæsonerne. I USA besluttede Fox bare at
splitte den sidste op i to, så man kunne sende fem sæsoner.

ML-78

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-12-03 18:46

Per Moreau <the_alfalfanator@COLDhotmail.com> writes:

> [...]
> underligt. Jeg husker at episoden: The Devils Hands Are Idle Playthings
> som at være den episode der lukkede og slukkede Season 5 og dermed

Ja. Futurama udgøres af 4 produktionssæsoner, der blev sendt over fem
sæsoner af Fox. Der kommer altså ikke en sæson 5-box.

--
Stefan Holm
"Say, you all didn't happen to do a bunch of drugs, did ya?"

Fra : Per Moreau

Dato : 18-12-03 15:41

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> wrote in

> Ja. Futurama udgøres af 4 produktionssæsoner, der blev sendt over fem
> sæsoner af Fox. Der kommer altså ikke en sæson 5-box.

SHAZBUT, som Mork (Robin Williams) fra Mork And Mindy ville sige.
Sad lige igår og tænkte: Så mangler vi kun en DVD box, så er serien
komplet, og så er den det sgu allerede, øv så er den jul ødelagt

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 17-12-03 19:32

> [...]
> Lidt underligt synens jeg. Har de evt lavet om på rækkefølgelsen
> på episoderne for de 2 sidste sæsoner (4 og 5) ?

Sæson 1 var kun på sølle ni afsnit, så jeg undrede mig også da box 1, som de
kalder sæson 1, udkom med 13 afsnit.

Men hvis de skulle have lavet boxene så de passede med sæsonerne fra Fox,
ville fx sæson 2 blive dobbelt så stor som sæson 1. Derfor har de sikkert
bare taget samtlige afsnit og divideret med 4, så det passede til 4 boxset.
Så slipper vi også for at skulle bruge penge på en sæson 5 box :)

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Martin Møller

Dato : 18-12-03 10:33

"Johnny Jakobsen" <btzREM0VETHIS@area42.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
boxset.
> Så slipper vi også for at skulle bruge penge på en sæson 5 box :)

Vil det sige at med box 4 har vi fået alle de futurama afsnit der er vist på
tv?

Martin

Fra : Stefan Holm

Dato : 18-12-03 10:46

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> writes:

> Vil det sige at med box 4 har vi fået alle de futurama afsnit der er vist på
> tv?

Kun hvis I i forvejen har sæson 1-3.

--
Stefan Holm
"I like you. You're funny and you're nicely shaped, and frankly it's