demokrati
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 17:08

Demokrati, et underligt ord. Her gælder det ikke. Uanset hvor mange der
giver udtryk for den samme mening og henholder sig til hvad der står i
fundatsen, som må være formuleret forkert ifølge de bedrevidende der må læse
mellem linjerne og der selv har formuleret den, så er diktatorerne stædige.
Når man som Lisbeth både leger diktator og dernæst svarer på kritik med
private mail (tåler måske ikke pøblens blik) så er vi for langt ude.
Jeg tror jeg vælger at stoppe abonnementet på denne gruppe som jeg ellers
havde glæde af, men kunne selvfølgelig også bare vælge at blokere for nogle
af skribenterne.

--
Mia
www.jalo-smykker.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 17-12-03 18:35

"Mia" <miasnabelajarmarkpunktumdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror jeg vælger at stoppe abonnementet på denne gruppe som jeg ellers
> havde glæde af, men kunne selvfølgelig også bare vælge at blokere for

Tjaeh jeg har det på samme med klynkehovederne - og dem der ikke gider sætte
sig ind i retningslinierne, samtidig med de ikke tåler hvad der
tilnærmelsesvis minder om kritik.

Katja

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-12-03 19:54

> Tjaeh jeg har det på samme med klynkehovederne - og dem der ikke gider
sætte
> sig ind i retningslinierne, samtidig med de ikke tåler hvad der
> tilnærmelsesvis minder om kritik.

Du har vist ikke modtaget en af Lisbeths mail. De er grove ud over enhver
rimelighed, og frabeder man sig hendes skriverier, så henviser hun til
usenet *G*

Mvh Maria

Fra : KatjaStrofen

Dato : 17-12-03 21:12

> Du har vist ikke modtaget en af Lisbeths mail. De er grove ud over enhver
> rimelighed, og frabeder man sig hendes skriverier, så henviser hun til
> usenet *G*
>
> Mvh Maria

Nej må indrømme at de slåskampe? jeg har haft med Lisbeth har været
herinde.. :)

Og nu har jeg tilnærmelsesvis lært at værdsætte mange af lisbeths indlæg..
Hun går ofte ind til kernen på problemstillingerne.. - dog tiltider på knapt
så gennemskuelige måder.. - hvilket gør folk bliver irritable - som jeg selv
har gjort.

Katja

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-12-03 22:05

> Du har vist ikke modtaget en af Lisbeths mail. De er grove ud over enhver
> rimelighed,

Sludder og udokumentet vrøvl! Slet og ret.

Jeg skriver venligt til folk og har altid roligt opfordret til, at
man offentliggør mine breve, hvis man finder dem grove. Så vidt jeg husker
er det endnu aldrig
forekommet, at nogen har valgt at offentliggøre dem. *S*

Når jeg skriver privat i stedet for at gøre det her i gruppen er det bestemt
ikke for at skrive i en mindre venlig tone end herinde - men slet og ret
fordi jeg i visse tilfælde skønner, at det helt umuligt kan være relevant i
gruppen.

Jeg synes det er forbandet, når folk ikke kan dy sig for at være personligt
perfide og sådanne ting vælger jeg oftest at ignorere totalt eller at svare
på privat. Men venligt og inspireret af rådene på
http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html om hvornår man bør forsøge
sig med privat mail.

Jeg går ud fra, at folk kan finde på at offentliggøre brevene! Skriver dem
derfor, så de tåler dagens lys - alt andet vil være dumt!

Måske det netop er derfor, at folk nøjes med at påstå, at jeg skriver
uvenligt til dem i private mail *S*

Mvh. Lisbeth

F.U.T. netikette