LOTR Return of the King
Fra : Brian

Dato : 17-12-03 15:40

Hej i NG en, og god jul til alle.
Jeg har DL. LOTR Return of the King, og spillet den bane der var med
Gandalf, men jeg kan ikke rigtig blive klog paa om det er noget for mig, kan
ellers godt li slaa paa teven spil, men hvis man bare skal trykke paa A
tasten paa gamepaden og saa ellers slaa hjernen fra, ja saa er jeg sgu bange
for at det bliver for kedeligt i laengden, er der nogen der har en mening om
spillet god eller daarligt, ja saa er de da velkommen til at give deres
mening til kende, paa forhaand tak.
Brian

Fra : Sturm

Dato : 17-12-03 18:48

lol....du er godt nok modig at skrive man har DL noget i denne gruppe,
er det samme som at begå selvmord, men jeg har ikke prøvet spillet kunne
godt tænke mig at prøve det, hvis der er lidt mere udfordring i det end det
du skriver, men ville bare sig' at jeg synes du er ret modig

Sturm

Fra : danni plougmann

Dato : 17-12-03 19:19

"Sturm" <bangfjerndette@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> du skriver, men ville bare sig' at jeg synes du er ret modig

jeg tror det er demoen han snakker om
den bane man spiller i demoen er med gandalf

Fra : arc@na

Dato : 17-12-03 19:37

"Sturm" <bangfjerndette@anarki.dk> wrote in

> lol....du er godt nok modig at skrive man har DL noget i denne

Der er nogle gratis demoer, som kan hentes helt legalt.

arc@na

Fra : Brian

Dato : 19-12-03 12:09

Hej , Ja det er ganske rigtigt en demo jeg har DL, og det kraever mig
bekendt ikke det helt store mod....lol
medmindre man kan kalde det for modig at klare den lange ventetid uden at
begynde at tude... lol
PS. Det er i grunden tit at man stiller et sporgsmaal her i NG, og saa ender
man ud med at svarre paa, eller at diskutere noget helt
andet....ikke?....;-( .....lol

Fra : Arcana Dragon

Dato : 19-12-03 20:48

"Brian" <brian.schau@adslhome.dk> wrote in

> Hej , Ja det er ganske rigtigt en demo jeg har DL, og det kraever mig
> bekendt ikke det helt store mod....lol

Hvis du vil undgå sure bemærkninger og henvisninger til
http://www.tubg... (nå, så stopper vi - hehe) så husk for din egen skyld
at skrive, at det er en demo det drejer sig om.

Hvad synes du iøvrigt? Er den værd at hente?

Og prøv så lige at se på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
- du bundciterer nemlig. Og hvad er det så at bundcitere? Jo:

En muldvarp på motorcykel.
Hvad er det, som er lille, sort og meget hurtigt?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 26-12-03 01:03

"Brian"
> [...]
ender
> man ud med at svarre paa, eller at diskutere noget helt

lol

Mvh.
Lars