Tabulator-tast i header
Fra : rondo

Dato : 16-12-03 22:36

Jeg har i Word 2003 prøvet at lave en header, hvor der står én ting,
som er venstrejusteret, og så noget andet som skal stå venstrejusteret
men så langt til højre som muligt. Mit problem er, at de ting som skal
stå til højre ikke vil stå lige under hinanden. Hvis jeg skriver noget
venstrejusteret og så bruger tab-tasten, rykker den det ved første
tryk ind som midterjusteret, og ved andet tryk hen som højrejusteret.
I den almindelige brødtekst, kan man jo bruge tab-tasten til at rykke
det ind, så det stadig står lige under hinanden, men det ser ikke ud
som om, at man kan dette i en header. Er der nogle andre muligheder,
eller er jeg det evt. bare mig der er inkompetent?

Jeg har lagt et billede for at illustrere ovennævnte i dk.binaer

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-12-03 23:15

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller er jeg det evt. bare mig der er inkompetent?
>
> Jeg har lagt et billede for at illustrere ovennævnte i dk.binaer

Åbn dit sidehoved. Vælg Formater - Tabulatorer. Klik på det sidste
tabulatorstop. Klik på Venstre. Klik på Ok. Nu er dit stop lavet til et
venstrestop, og skal sikker flyttes lidt længere mod venstre, hvis der skal
være plads.

Jan

Fra : rondo

Dato : 17-12-03 20:59

On Tue, 16 Dec 2003 23:15:28 +0100, "Jan Kronsell"
<kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>venstrestop, og skal sikker flyttes lidt længere mod venstre, hvis der skal

Det virkede :) Jeg siger tak for hjælpen....

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-12-03 22:22