Telia fastnet, Hvornår ?
Fra : Sørensen

Dato : 16-12-03 22:16

Hvordan kan man se om man er flyttet over til TELIA fra TDC ?.

Vil man feks ikke ringe op med sit TDC-Basis abonoment mere ?.

De er jo ikke selv så gode til at informere.

vh.
Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-12-03 22:32

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
> Hvordan kan man se om man er flyttet over til TELIA fra TDC ?.

ved man vist ikke rigtig....

Jeg ringede ind et par gange for at høre... en dag sagde de at "nu sker der
vist noget" og ganske rigtig næsten dag fik jeg et brev fra TDC og linien
var flyttet til Telia, fordi der nu var kommet vis nummer, som jeg ikke
havde før..

> De er jo ikke selv så gode til at informere.

Nej, selv deres side på nettet, nvor man skulle kunne følge med i sit
oprettelsesførløb, står stadig som "ordrer modtaget" og brev om flytningen
kom vist 3-4 dage efter det fra TDC at linien var flyttet.

Men nu er det rimeligt billigt.....

Fra : Betina

Dato : 17-12-03 20:43

Hejsa
Jeg har eks. skiftet til Tele2 og fik af vide at jeg ville modtage brev fra
TDC med tak for sammenarbejdet bla. bla. Men det brev modtog jeg "sgu"
aldrig...Så nu ved jeg ikke om jeg er kunde hod TDC eller Tele2..
Så jeg kan godt følge dig....Men jeg tror simpelthen at der er ikke andet at
gøre end at Ringe til telia for dit vedkommen og så "skæld" ud det er nok
det eneste som hjælper,,,
Hilsner Fra Betina