website på cd til mac og pc
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-12-03 22:10

Hej alle

Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg har lavet et website der skal
afvikles fra en cd-rom så man kan åbne en indexfil i sit browserprogram
og se indholdet. Problemet er hvordan jeg brænder cd'en...

Filerne har alle små bogstaver og endelserne .html eller .jpg

Hvilket format skal man bruge for at brænde en cd der virker både på en
pc (win98 til xp) og på en mac (8.5 til 10.3).

Jeg bruger helst toast til at brænde med.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-12-03 02:23

Der kan man bare se... Jeg fandt løsningen i et andet indlæg... Man skal
huske at tillade macintosh navne.

Undskylder den unødige støj

--
Mvh Nicolai Brandt