USB Telefon
Fra : Henning

Dato : 16-12-03 21:02

Hej Ng.

Er her nogen som kender en telefon som kan tilsluttes USB og anvendes til
Skype ??.
Jeg kunne tænke mig at have flere telefoner i huset, tilsluttet en USB Hub,
så alle telefoner ringer når nogen forsøger at ringe på Skype. Er det
teknisk muligt ???

Hilsen

Henning

Fra : HC

Dato : 17-12-03 00:12

On Tue, 16 Dec 2003 21:02:15 +0100, "Henning" <maegaardxxx@mail.dk>
wrote:

>Hej Ng.
>
>Er her nogen som kender en telefon som kan tilsluttes USB og anvendes til
>Skype ??.

Det her er den som skype officielt laver deres program til:
http://www.voipvoice.com/products/cyberphonek.asp

De skriver dog:
Although tested, the USB phone support is bit more 'in beta' when
compared to most of the other skype code. Try it and remember to do
backups before.

og de skriver om hvad den kan:
With Skype 0.95 and later (and having the VoipVoice drivers installed)
the handset is recognized by Skype and that enables you to control Skype
with the handset - dial using speeddials, browse buddylist, answer a
call etcetc ..

Jeg har den ikke, så hvor god den er ved jeg ikke....
Du kan evt. checke på deres forum:
http://forum.skype.com/

Fra : Sørensen

Dato : 17-12-03 18:31

"Henning" <maegaardxxx@mail.dk> skrev

> [...]
Hub,
> så alle telefoner ringer når nogen forsøger at ringe på Skype. Er det

Jeg har en lille grøn boks så jeg kan køre IP-telefoni over nettet, Jeg ved
ikke om den Duer på skype.
se: http://www.easywebcom.dk/erhverv_produktoversigt.htm#IPW

vh.
Sørensen

Fra : Asboe

Dato : 18-12-03 12:12

Sørensen skrev i meddelelsen:
<3fe092d2$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

>Jeg har en lille grøn boks så jeg kan køre IP-telefoni over nettet, Jeg ved
>ikke om den Duer på skype.
>se: http://www.easywebcom.dk/erhverv_produktoversigt.htm#IPW

Ved du om den kan bruges sammen med MSN Messenger?

--
Hilsen Asboe

Fra : Sørensen

Dato : 18-12-03 19:23

"Asboe" <asboe_fjernmig@get2net.dk> skrev

> Ved du om den kan bruges sammen med MSN Messenger?
>
> --
> Hilsen Asboe

Nej det ved jeg ikke.
Jeg bruger den ikke da det kun kan svarre sig vedudlandsopkald.

vh.
Sørensen