Erhvervs- og selskabsstyrelsen
Fra : Peter G C

Dato : 16-12-03 12:48

Har tyskerne sådan et institut og hvor finder jeg det?

Tak.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 13:27

Undlad venligst at multiposte / krydsposte. Samme er også sendt til
dk.videnskab.jura.

Fra : Thomas W.

Dato : 16-12-03 14:37

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> wrote in message
> Undlad venligst at multiposte / krydsposte. Samme er også sendt til
> dk.videnskab.jura.

Undlad venligst at topcitere. Det er meningsforstyrrende.

Og der er ikke x-postet, indlægget er sendt separat til to grupper der hver
for sig ser ud til at være on topic. Forklar venligst hvorfor proceduren
ikke skulle være i orden.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 15:09

Thomas W. wrote:
> Og der er ikke x-postet, indlægget er sendt separat til to grupper
> der hver for sig ser ud til at være on topic. Forklar venligst
> hvorfor proceduren ikke skulle være i orden.

Fordi standarden er, at man så sender til begge grupper på én gang ved at
skrive grupperne med et komma imellem, i indlægget gør man opmærksom på det
og endelig bør man sætte FUT til den af grupperne, som vurderes mest
relevant.

Hvorfor: Fordi man ellers risikerer at flere end nødvendigt bruger tid og
energi på at svare på spørgsmålet.

Så der er ikke noget galt i at x-poste, hvis man overholder disse regler.

Fra : Thomas W.

Dato : 16-12-03 15:51

> [...]
> energi på at svare på spørgsmålet.
>
> Så der er ikke noget galt i at x-poste, hvis man overholder disse regler.

Igen, der er ikke x-postet.
Læs derudover venligst Bertels indlæg i dk.videnskab.jura, inkl. hans
korrekte FUT til dk.admin.netikette

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 17:40

"Thomas W." <tw_dk[FJERN]@hotmail.com> wrote in message

> Igen, der er ikke x-postet.

Nej og det er netop fejlen. Slut fra min side.