Genstart pga. msvbvm60.dll
Fra : Klaus Petersen

Dato : 11-12-00 19:51

Hej vb-guruer

Jeg har lavet en en setup til mit program i PackageForTheWeb fra
Instalshield. Mit program bruger nogle dll filer. Når man så installere skal
computeren genstarte pga. dll filerne. Det synes jeg er lidt strange da
de fleste "professionelle" programmer sjældent skal genstarte computeren.
Mit program er ikke særligt stort eller indviklet.

Klaus Petersen

Fra : Niels G

Dato : 13-12-00 09:44

Årsagen til maskinen vil genstarte, er at du er ved at installerer en
komponent
der iforvejen er installeret og er i brug.

Du må tænke på at msvbvm60.dll er installeret på maskiner med internet
explorer 4.0
eller nyere.

Niels G