ATI 9600 pro spørgsmål
Fra : Brizz

Dato : 16-12-03 11:10

Hvorfor ved jeg ikke men mener at have fået fortalt at med ovennævnte kort
kan man sætte 2 skærme til og bruge det som et stort skrivebord. Dvs. man
kan trække musen fra den ene skærm over på den anden?
Kan man det og hvordan gør man? Har fået 2 skærme til at køre med samme
billede på og musen bevæger sig på begge samtidig. Men kan man det andet?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : jk

Dato : 16-12-03 12:40

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man det og hvordan gør man? Har fået 2 skærme til at køre med samme
> billede på og musen bevæger sig på begge samtidig. Men kan man det andet?

Hydravision (som følger med grafikkortet) - læs evt. mere her:
http://www.ati.com/companyinfo/glossary/hydravision/

/JK

Fra : Brian Lund

Dato : 16-12-03 19:51

> [...]
> Kan man det og hvordan gør man? Har fået 2 skærme til at køre med samme
> billede på og musen bevæger sig på begge samtidig. Men kan man det andet?

Højreklik på skrivebord -> Egenskaber -> Indstillinger -> Tryk på skærm nr.
2 og sæt flueben i "Udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm", det er
nede under farveindstillingerne

Brian

Fra : Brizz

Dato : 17-12-03 10:17

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nr.
> 2 og sæt flueben i "Udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm", det

ok takker

Mhv Brian
---
www.gronaerten.dk