Hvordan kommer jeg igang..
Fra : Tom

Dato : 15-12-03 22:58

Sidder og roder med uh ha uh ha...
Perl Apache og senere sikkert også php og Mysql..
Planen er at få en eksisterende website, der er lavet I .asp over på en
Unix/Mac maskine, og så vil jeg godt lige lære en masse..
Nogele gode ideer til hvordan jeg kommer igang...
Har allerede "lært" at få lavet config filen lavet om I appache serveren...
De bliver bare ved med at sige noget om at det er smart at skrive denne og
hin sti, for at kunne arbejde noget cgi og sådan..
Ville gerne kunne fortælle hvad det er jeg sidder og roder med, men kan ikke
lige finde OSX desktoppen ( og dermed filnavnet) på det jeg roder med, da
jeg er bootet I OS9..

Fra : Morten

Dato : 16-12-03 00:46

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Ville gerne kunne fortælle hvad det er jeg sidder og roder med, men kan ikke
> lige finde OSX desktoppen ( og dermed filnavnet) på det jeg roder med, da
> jeg er bootet I OS9..

du må nok være mere specifik hvis du forventer hjælp.

--
Morten