HJÆLP mig med min mail....og virus.
Fra : Fortz@

Dato : 15-12-03 20:43

Hej.

Efter jeg desværre er kommet til at skrive en besked her på NG, så modtager
jeg hver dag over 100 mail med virus, og div. shit beskeder - hvordan kommer
jeg af med de mail, og hvad gør jeg i fremtiden...?

Jeg har installeret Norton Antiv. og Firewall........og ligeledes
SPAMfighter.... - men helt ærlig, hvor MEGET skal man installere bare for at
kunne blive i fred...???

Hilsen, Fortz@

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 15-12-03 21:18

"Fortz@" <wrote
> [...]
>
> Jeg har installeret Norton Antiv. og Firewall........og ligeledes
> SPAMfighter.... - men helt ærlig, hvor MEGET skal man installere bare for at

Undlad at fremvise din 'nøgne' e-mail addr i nyhedsgrupperne fremover,
(jeg kan se du har e-mail hos 'hm (snabel a) jubii punktum dk' hvis den ikke
allerede er sløret)
opret f.eks. en virus-filtrerings-forward e-mail konto hos
www.despammed.com
og for at fjerne virus som allerede kommer, så
brug Uffes program:

http://www.kirkevaenget.dk/antivirus.htm

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Fortz@

Dato : 15-12-03 23:45

Okay, det skulle hermed være gjort - eller ??? Kan jeg så slette mine
beskeder her på NG når mine beskeder er "færdige" ????

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 16-12-03 09:22

In article <brldik$2vnd$1@news.cybercity.dk>, Fortz@ wrote:
> Okay, det skulle hermed være gjort - eller ??? Kan jeg så slette mine
> beskeder her på NG når mine beskeder er "færdige" ????

Nej, der er nok for sendt, du er havnet i diverse
spammeres liste.

Men generelt bør du kun bruge din mailadresse i netnews,
hvis du virkelig gerne vil have epost direkte.

Min adresse afviser folk, og beder dem om at bruge netnews,
"news.sunsite.dk@ REJECT Please use netnews".

Hvis du ikke vil modtage epost kan du bruge en fiktiv
adresse som beskrevet i http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2606.html

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : John Wayne

Dato : 16-12-03 08:47

For at slette de 100 uønskede E-Mail Skal du gå ind under postregler, under
Funktioner.
Her kan du konfigurere en postregel som sletter alle de E-Mail du har på
serveren,
uden at du modtager nogen af dem.
Du kan også oprette mange andre postregler.
Husk at gøre dem inaktive igen når de har fuldført deres gerning.