kate bush
Fra : ulla kaaber

Dato : 15-12-03 19:57

hej I derinde

Nogen der kan huske de gamle 70 og 80er. Jeg kom til at se vh1 igår, og blev
nostalgisk da jeg så en video med kate bush, men hvor er hun henne. Er der
nogen der ved om hun stadig synger eller for længst har stoppet sin
karriere.

mvh Ulla

Fra : Mads Breddam

Dato : 15-12-03 20:04

> [...]
> nostalgisk da jeg så en video med kate bush, men hvor er hun henne. Er der
> nogen der ved om hun stadig synger eller for længst har stoppet sin

Aner ikke noget om hvad hun generelt laver, men mener helt bestemt, at hun
gæsteoptrådte til en af David Gilmours koncerter i London for et par år
siden (~1-3 år - tror jeg)...

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-12-03 21:03

In dk.kultur.musik, Mads Breddam wrote:

> Aner ikke noget om hvad hun generelt laver, men mener helt bestemt,
> at hun gæsteoptrådte til en af David Gilmours koncerter i London for
> et par år siden (~1-3 år - tror jeg)...

2002 - Comfortably Numb. ;)

--
Lars Stokholm

They come with their weather hanging around them, but can't
knock my door down! - Kate Bush (Get Out of My House)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-12-03 20:59

In dk.kultur.musik, ulla kaaber wrote:

> hej I derinde

Hej du - også herinde. :)

> Nogen der kan huske de gamle 70 og 80er.

Desværre ikke så meget som jeg kunne ønske mig. Jeg forlod 80'erne som
8-årig, men musikken hænger ved (eller også har jeg fanget den siden).

> Jeg kom til at se vh1 igår, og blev nostalgisk da jeg så en video med
> kate bush, men hvor er hun henne.

Mon ikke hun stadig befinder sig i England? Ej, spøg til side. ;)

> Er der nogen der ved om hun stadig synger eller for længst har
> stoppet sin karriere.

Den har i hvert fald mere eller mindre været i dvale siden The Red
Shoes, men hun har efter 10 år et nyt album på vej. Hun har været i
gang med det siden 1999 vist nok. De fleste gætter på at det bliver
et 2004 efterårsalbum. Men sikkert er det at det kommer, nogle
sange er "allerede" indspillet.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-12-03 21:12

In dk.kultur.musik, Lars Stokholm wrote:

> Jeg forlod 80'erne som 8-årig

Vrøvl, jeg var 7. :)

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-12-03 19:33

> Vrøvl, jeg var 7. :)

Det er nemlig sådan det skal være, den eneste rigtige måde at forlade
80'erne på.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-12-03 19:40

> Det er nemlig sådan det skal være, den eneste rigtige måde at forlade
> 80'erne på.

LOL, det må vel være sandt, når vi nu er to der mener det. Så er det
altså vedtaget. :)

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-12-03 20:36

> LOL, det må vel være sandt, når vi nu er to der mener det. Så er det
> altså vedtaget. :)

Det tror jeg nok det er...