RE:
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 18-04-01 20:11

Der er ingen grund til at fortsætte debatten om mine indlæg der kommer ikke
flere beskeder om opdateringer

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Nj@DDF.DK
www.jagtformidling.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 18-04-01 20:17

Jagtformidling.dk skrev i meddelelsen <9bkp4m$g9t$1@news.inet.tele.dk>...

>Der er ingen grund til at fortsætte debatten om mine indlæg der kommer ikke
>flere beskeder om opdateringer

Det var nu ikke essensen af mit indlæg, fortsæt du bare med at annoncere,
men knap så aktivt.

Torben Farum

Fra : Niels Riis

Dato : 22-04-01 16:03

Jagtformidling.dk <nj@ddf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bkp4m$g9t$1@news.inet.tele.dk...

> Der er ingen grund til at fortsætte debatten om mine indlæg der kommer
> [...]
Det er jeg meget ked af, kan man så ikke tilmelde sig en ordning så du
sender dine opdateringer direkte til min postkasse ? for jeg syntes det har
været en god ting, der endda passede fint til denne gruppe, fordi du gør det
uden penge.

Niels Riis

Fra : Preben Nielsen

Dato : 23-04-01 16:50

"Niels Riis" <niels.riis@teliamail.dk> skrev i en meddelelse

> Jagtformidling.dk <nj@ddf.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9bkp4m$g9t$1@news.inet.tele.dk...

> ikke

Jeg kan kun tilslutte mig Niels Riis udtalelse, og jeg tror der er mange der
vil savne meddelelserne fra jagtformidlingen.

Mvh
Preben Nielsen

Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 25-04-01 16:54

Hej
Der er nu en mailliste hos Jagtformidling.dk ( er på afskedsvinduet ) hvor
intr. kan tilmelde sig og modtage besked om opdateringer
( jeg beder dem ikke er interesserede i mine beskeder om at se bort fra
dette brev dette var den sidste der kom fra mig)

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Nj@DDF.DK
www.jagtformidling.dk

Fra : JESPER BRAHE

Dato : 25-04-01 20:20

Blot for at fortælle at jeg med det samme vil tilslutte mig mailingslisten -
dit koncept er fremragende og virklig interessant læsning - keep on !!
Jesper

Fra : JRL

Dato : 26-04-01 17:41

Hej John Jensen

Jeg nyder også at få ny info om jagter, derfor vil jeg også gerne på din
mailingliste.

mvh

JRL

Jagtformidling.dk <nj@ddf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c6s7o$9cj$1@news.inet.tele.dk...

Fra : M Sørensen

Dato : 28-04-01 23:57

Som ny jæger er jeg på jagt efter noget jagt, såå ..........lidt ærgeligt at
man ikke kan se hvornår der er noget nyt herinde, men what ever så må jeg
tilmelde mig mailinglisten )