hjælp alt er væk !!!
Fra : Jemo

Dato : 15-12-03 13:28

Hej gr. jeg var inde på min mic. outlook i går aftes, da jeg var inde at se
på post her til morgen var alt nulstillet, ingen adresse i kartoteket, ingen
gamle mail, kalenderen var væk, (måske er jeg osse snart væk) men er der
nogen der ved om man kan genskabe outlook som det så ud i går eller i
forgårds. i må gerne svare hurtigt da jeg er gået helt i panik.
mvh René

Fra : Jemo

Dato : 15-12-03 13:54

Jeg prøvede at gendanne fra siste gendannelses tidspunkt og VUPSI alt var
som det plejede, måske man lige skulle lave en sikkerhedskopi, efter al den
koldsved.
God jul til alle jer derude.
René