Tyverialarm med fjernbetj. til scooter
Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 15-12-03 11:49

Hey...

Jeg står og skal have en ny tændingslås... og så var det jeg tænkte på denne
her Tyverialarm fra thansen.dk om der var det hele med eller om det er kun
nøgler??

Tobias

Fra : Calle.

Dato : 15-12-03 12:03

www.scooterhoved.dk wrote:
> Hey...
>
> Jeg står og skal have en ny tændingslås... og så var det jeg tænkte
> på denne her Tyverialarm fra thansen.dk om der var det hele med eller
> om det er kun nøgler??

hvad med et link, vi ved jo ikke hvad du tænker vel!

--
Calle

Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 15-12-03 12:08

Calle. wrote:
> hvad med et link, vi ved jo ikke hvad du tænker vel!

Undskyld ja seføldige skal der være et link
http://www.thansen.dk/product.asp?c=193307768&n=298463385&pn=346297821

Tobias

Fra : Cacba

Dato : 06-01-04 16:45

> Er der nogen i Århus C, der ligger inde med en god, kraftig kædelås, så
> køber jeg den nok gerne.

Jeg har en kraftig kædelås og en fader der er i århus næsten hver dag...
den er helt ny, så vidt ejg husker ahr jeg aldrig haft den udenfor...

Cacba Out...

(Har også en skivebremselås til at ligge hvis nogen skulle få brug for det,
(den er ikke pakket op endnu))