PES 3 dansk liga
Fra : John Lund

Dato : 15-12-03 09:59

Efter 5 år med Fifa har jeg netop konverteret til PES 3.

Dejligt spil men jeg syntes jeg mangler muligheden for at spille en gang
superligabold. Er der nogen der har kendskab til add-on's eller lignende?

På forhånd tak for hjælpen og God Jul

John Lund

PS. denne tråd skal ikke udvikle sig til religionskrigen Fifa vs. PES. TAK

Fra : rane

Dato : 15-12-03 15:55

On Mon, 15 Dec 2003 09:58:58 +0100, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

>Efter 5 år med Fifa har jeg netop konverteret til PES 3.
>
>Dejligt spil men jeg syntes jeg mangler muligheden for at spille en gang
>superligabold. Er der nogen der har kendskab til add-on's eller lignende?

PES3 har ikke landes ligaer med desværre. Men ellers kan du da selv
tage 10 hold og editere dem så klubnavne, flag og spillernavne (+
attributter) passer - og så oprette en liga :)

Tager bare lidt tid men det er sådan set muligt.

Fra : Jensen

Dato : 15-12-03 16:00

On Mon, 15 Dec 2003 15:54:32 +0100, rane <nada@adasf.com> wrote:

> [...]
>attributter) passer - og så oprette en liga :)
>
>Tager bare lidt tid men det er sådan set muligt.

Ja, men håbet var jo at nogen havde gjort det tunge arbejde :)

Fra : rane

Dato : 16-12-03 14:36

On Mon, 15 Dec 2003 15:59:55 +0100, Jensen <marlkkkkis@hotmail.com>
wrote:

>Ja, men håbet var jo at nogen havde gjort det tunge arbejde :)

Joo, men i og med at stort set alle PES3 patchers ikke er danske - er
der nok ikke stor sandsynlighed for at de vil patche en dansk liga.
Det kræver at en dansker med tid og tålmodighed påbegynder arbejdet -
evt. med hjælp fra flere danskere :)

Eksempelvis:

- én, der laver kits (opdaterede spillertrøjer fra de danske klubber)
- én, der laver nyeste transfers og spillernavne
- én, der laver start-formationer (eks. hvis Zuma er skadet, så er han
ikke med i standard startopstillingen)
- én eller to/tre stykker, der udarbejder spiller attributes (hvor
gode spillernes dribbleevne er, skudstyrke etc.)

Såå...hvis man er en 5-6 stykker der arbejder sammen, kan det sikkert
godt lade sig gøre :)

Fra : Martin Johansson

Dato : 16-12-03 01:52

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> John Lund
>
> PS. denne tråd skal ikke udvikle sig til religionskrigen Fifa vs. PES. TAK

Dette har ikke noget at gøre med de forskellige ligaer.
Men jeg synes det er dårligt at spillerne render rundt som var de på EPO.
Det kører alt, alt for hurtigt.
Readme filen har dog en løsning, sæt detaljegraden samt opløsningen op.
Det gjorde jeg så, men det gik stadig alt for hurtigt.
Godt jeg lånte spillet så man ikke behøver at ærgre sig over købet.
Er der kommet en patch der løser dette?
Det er simpelthen sjusket programmering.
Det er ligesom i de gode gamle dos dage hvor spillene var alt for hurtige
efter en opgradering.
Der er da i øvrigt ikke særlig mange hold at vælge i mellem, er der?
Jeg ved godt de ikke har de rigtige navne, men udvalget er da begrænset.

EDIT: Søg før du taler.
Der er åbenbart kommet en patch, måske man skulle prøve det igen?
http://www.soccergaming.com/db/news/show.php?NID=345

Fra : rane

Dato : 16-12-03 14:44

On Tue, 16 Dec 2003 01:51:40 +0100, "Martin Johansson"
<martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote:

> [...]
>Det gjorde jeg så, men det gik stadig alt for hurtigt.
>Godt jeg lånte spillet så man ikke behøver at ærgre sig over købet.

Der er udgivet 2 patches:
http://www.konamityo.com/we/en/pes3pc/

>Det er simpelthen sjusket programmering.
>Det er ligesom i de gode gamle dos dage hvor spillene var alt for hurtige
>efter en opgradering.

Hvis patches ikke virker, så prøv at finde et Frame Limiter program på
nettet (de skulle findes).

>Der er da i øvrigt ikke særlig mange hold at vælge i mellem, er der?
>Jeg ved godt de ikke har de rigtige navne, men udvalget er da begrænset.

Næh, men det har vist også noget at gøre med at Konami ikke har
licenser til mange hold. Men korrekt - der burde nok være flere hold
med, omend det ikke er derfor jeg er vild med fodboldspil.

>EDIT: Søg før du taler.
>Der er åbenbart kommet en patch, måske man skulle prøve det igen?
>http://www.soccergaming.com/db/news/show.php?NID=345

Nemmerlig - any luck? :)

Fra : RipRapRup

Dato : 17-12-03 15:57

> [...]
> superligabold. Er der nogen der har kendskab til add-on's eller lignende?

Her er der ihvertfald lavet en stor del arbejde, prøv superpatch 2:
http://www.proevolutionline.com/

Jesper

Fra : John Lund

Dato : 18-12-03 21:59

Perfekt. Lige noget af det jeg efterlyste.

Nu er PES 3 langt mere interessant at spille.

mvh

John Lund