Springsteen bootlegs fra springsteenlivein~
Fra : Martin Helbo

Dato : 15-12-03 08:07

Hej
Er der nogen der har købt bootlegs via
http://www.springsteenliveinconcert.com/ ?
Er han pålidelig nok?

Betalingen foregår via paypal, hvis han nu skulle vise sig at være en
fusker, kan jeg så få mine penge tilbage?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-12-03 09:56

In <brjmij$p33$1@sunsite.dk> "Martin Helbo" <helbo@NOSPAMthedude.dk> writes:

> [...]

>Betalingen foregår via paypal, hvis han nu skulle vise sig at være en
>fusker, kan jeg så få mine penge tilbage?

Koebt aldrig bootlegs. Du kan faa en masse ved at bytte ogsaa selvom du
er helt nu.

Se f.x.
http://joosse.org/

Mvh
Martin

Fra : nomail@tele.dk

Dato : 17-12-03 20:00

On Mon, 15 Dec 2003 08:06:54 +0100, "Martin Helbo"
<helbo@NOSPAMthedude.dk> wrote:

> [...]
>
>Betalingen foregår via paypal, hvis han nu skulle vise sig at være en
>fusker, kan jeg så få mine penge tilbage?

KØB ALDRIG BOOTLEGS. Der skal ikke tjenes penge på boots. Man bytter,
deler eller hvad ved jeg. Og lige mht. Bruce ved jeg pænt meget hvad
angår boots. Hans dvd samling ligner næsten min - men jeg har lidt
flere .......

Registrer dig her:
http://www.spl-messages.net/ubbthreads/ubbthreads.php?Cat=
Snus lidt rundt og du finder sikkert hurtigt nogle at bytte med. Har
du ingen kan du melde dig til en wine
http://www.spl-messages.net/ubbthreads/postlist.php?Cat=&Board=UBB10
Har du en hurtig forbindelse så prøv alt.binaries.music.springsteen
hvor aktivitetsniveauet er STORT. Undertegnede har fx. lige postet
München 19880717 dobbelt dvd showet. Og alt hvad der er blevet optaget
af Rising-touren har været postet der.
Kik i abms-forrummet for info:
http://www.spl-messages.net/ubbthreads/postlist.php?Cat=&Board=UBB8

Du kan også være heldig at få dig en freebie eller B&P. Fra mig fx.
Kontakt mig via SPL

Hvis du poster på SPL så vær forberedt på tonen - den er meget speciel
*G*