2000/2001 - Satyricon i KB Hallen - hvem v~
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 14-12-03 23:39

Hej der

I 2000 eller 2001(mener jeg det var) var Satyricon i Danmark, hvor de spillede
sammen med et par andre bands i K.B Hallen! Samme aften som Stratovarius
spillede i Vega - sikkert den store?

Hvem spillede Satyricon sammen med i KB Hallen - var det Pantera eller Slayer
eller et helt andet band..........anyone?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Jørgensen

Dato : 17-12-03 18:50

Davs!

Det var Onsdag d. 19 April 2000 og det var med Pantere og Powerman 5000.

MVH
Jim