Forsvundet??
Fra : Elmer Music

Dato : 18-04-01 19:35

Jeg har postet et indlæg i denne gruppe ang. lydkort. Jeg tjekke så gruppen
i morges, på en anden maskine, gennem Google's Deja.com. Der var et svar
eller reply, om man vil, som ikke dukker op, nu da jeg tjekker på min egen
computer, gennem Outlook Express 5,01...

Er der nogen der kender noget til dette problem?

-Elmer

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-04-01 21:30

Elmer Music wrote:

> [...]
> eller reply, om man vil, som ikke dukker op, nu da jeg tjekker på min egen
> computer, gennem Outlook Express 5,01...

Måske er svaret lavet med Sv: i headeren i stedet for Re:, en del newsservere
kyler Svvar i skralderen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 18-04-01 21:52

On Wed, 18 Apr 2001 22:30:23 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas.strandtoft@anderledes.dk> wrote:

>Måske er svaret lavet med Sv: i headeren i stedet for Re:, en del newsservere
>kyler Svvar i skralderen..

Har du Stofa?
Ja, jeg har nemlig samme problem. Med stofa forbindelse mangler jeg en
del indlæg. Meget frustrerende.

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-04-01 21:35

"Elmer Music" skrev

> Jeg har postet et indlæg i denne gruppe ang. lydkort.

Er du sikker på at du har sendt indlægget til denne gruppe, som
omhandler software til mail og news?

> [...]
> Google's Deja.com. Der var et svar eller reply, om man vil, som
> ikke dukker op, nu da jeg tjekker på min egen computer, gennem

Jeg har hverken set dit indlæg og heller ikke svaret på dit ind-
læg.

> Er der nogen der kender noget til dette problem?

Der kan være mange grunde til det, bl.a. på grund af at din in-
ternetudbyder bruger et filter som frafiltrerer nogle indlæg.

Nogle udbydere filtrerer HTML-indlæg, indlæg med Sv: og indlæg med
tegnsæt 1252 (UTF-8) fra, jeg ved ikke om Cybercity frafiltrerer
noget.

Det kan også være, at svaret er sendt til en server, som groups.google.com får indlæg fra hurtigere end den jeg (og du)
læser indlæg igennem.

I øvrigt, din OE medsender ikke information om hvilket tegnsæt
du benytter, læs her hvordan du kan rette det:

Opfølgning er sat, så eventuel videre debat om Outlook Express
foregår i den rigtige gruppe:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-01 23:16

"Elmer Music" <elmer@x-bytes.dk> skrev:

>Jeg har postet et indlæg i denne gruppe ang. lydkort.

I dk.edb.internet.software.mail+news?

> [...]
>Google's Deja.com. Der var et svar eller reply, om man vil, som
>ikke dukker op, nu da jeg tjekker på min egen computer, gennem

Altså der var et svar du kunne se på Google, som ikke dukker op med
OE? Eller var det omvendt?

Der er flere muligheder. For det første kan det tænkes at din
normale usenetserver har filtreret svaret væk - f.eks. pga. "SV:"-
fejl, HTML eller vedhæftede filer. Hvis det er på Google indlægget
mangler kan det måske også bare skyldes lidt længere
opdateringstid. Jeg ved ikke hvor hurtigt indlæg havner i Google.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)