Magic the Gathering: Battlegrounds - Insta~
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-12-03 22:11

Hej....

Håber der er nogen der kan hjælpe... Men hvorfor HULEN kan jeg ikke
installere spillet??

Jeg får at vide der er for lidt plads på min harddisk..

Install-programmet siger der skal brges ca. 1,4GB til spillet... Jeg vil ha'
det installeret på D-drevet med ca. 5 GB ledigt.. .Det burde jo være nok,
men åbenbart ikke..

Så tænkte jeg at det kunen være at programmet havde problemer med mere end 2
GB ledigt (det ved jeg NOGEN programmer har), så jeg valgte at installere på
E-drevet med ca. 1,9GB ledigt... Men her får jeg sgu også at vide der ikke
er nok plads..

Den når at oprette det directory som jeg vælger den skal installere i, så
jeg kan se at den har accepteret drevet, men den sletter det igen, når
install fejler...

Nogen idéer, anyone??

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-12-03 22:50

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> wrote in message
> [...]

> Den når at oprette det directory som jeg vælger den skal installere i, så
> jeg kan se at den har accepteret drevet, men den sletter det igen, når

Lyder underligt.. Har du prøvet at installere på c-drev? Nogle spil har det
med at kun ville installeres på det drev... selvom det ikke burde..

Mikael

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-12-03 00:06

"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]

det
> med at kun ville installeres på det drev... selvom det ikke burde..

Der er der SLET IKKE plads.... under 20 MB fri...

Fra : Sturm

Dato : 15-12-03 08:34

har du prøvet at defrage dine drev, kan jo være at de 1,9/5 GB ligger spredt
over flere stykker på disken, bare en ide.

Sturm

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-12-03 13:34

Jeg fik det installeret på D-drevet nu.. Fatter bare ikke hvorfor den
brokkede sig over manglende plads..

Egentlig er det faktisk et ret så dårligt skodspil *GG*

Fra : Henrik Dissing

Dato : 15-12-03 17:14

On Mon, 15 Dec 2003 08:33:51 +0100, Sturm wrote:

>har du prøvet at defrage dine drev, kan jo være at de 1,9/5 GB ligger spredt
>over flere stykker på disken, bare en ide.

Der bliver altså ikke mere plads af at samle stumperne på ét sted.
Programmet kan umuligt kræve at blive installeret i ét stykke, eller for den
sags skyld vide om det er muligt. Filsystemet oplyser helt enkelt ikke den
slags.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Simon Nejmann

Dato : 15-12-03 13:29

On Mon, 15 Dec 2003 00:06:29 +0100, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> wrote:

>"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> wrote in message

>det

>Der er der SLET IKKE plads.... under 20 MB fri...

Skud i tågen, men har du ikke nogen ting du (midlertidligt) kan flytte
fra C til D, så der bliver nok plads fri på C til at installerer
spillet?
Det kunne være at den fejlagtigt altid tjekker på C-drevet. Det kunne
da være interessant at se om det kunne overtale spillet til at blive
installeret der hvor du gerne vil have det - alternativt om den i det
mindste kan installeres på C...

BTW, så er jeg lige kommet i tanke om et andet spil, kan ikke huske
hvilket, der installerede fint. Altså, indtil lige før den skulle til
at skrive "Done", så fandt den ud af at der var en fejl og slettede
alle de filer den havde kopieret. Og det var en stupid fejl, måske DX
version forskellig fra X - altså ikke større, men forskelligt, som i:
Fungerer kun med _en_ DX version.
Måske er det noget lignende det sker hos dig...

Sidste råd: Se på udviklernes (producerens eller distrubutørens)
hjemmeside og prøv at finde et forum der, måske er andre der løbet ind
i samme problem.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-12-03 08:49

Har haft samme problem..
Det er IKKE spillet!

Kør scandisk.. du har fejl på din disk. !! Derefter en Defragmentering, så
skulle den være iorden.. Min hdd sagde at jeg havde 6 gb fri, men efter
scandisk var jeg nede på 300mb !!

Mvh Michael