lauritz.com
Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 18-04-01 19:25

Kundenr: 13258 eu53
Titel Sen. Eng.
Fornavn Poul Efternavn Bekker-Hansen
Firma
Adresse Bøgeparken 238,2,tv
Postnr 5240 By Odense
Land Danmark
Telefon 66104810 Telefon i dagtimerne 65477122
Mobiltelefon 40374657 Fax
E-mail pbekkerh@post6.tele.dk Bankkonto

Fra : Ove

Dato : 18-04-01 19:46

Hmmmmmmmmmmmm ????????

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 18-04-01 20:01

> E-mail pbekkerh@post6.tele.dk Bankkonto

Heldigt du stoppede der! Hvad gik galt?

Mvh
Steen

Fra : Sand

Dato : 19-04-01 07:25

Jeg køber også tit bambusskud og rister dem over sagte smør under
fjæsing-rev.

Mvh. Sand
" Som heller aller fatter en ski'! "

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 19-04-01 21:48

hvordan fjerner man det bras, cancel message virker ikke.

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 20-04-01 10:00

Poul Bekker-Hansen <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en
> hvordan fjerner man det bras, cancel message virker ikke.

Jo, det gør det sikkert; men gældende for de der allerede har fået
hentet indlægget kan du jo ikke fjerne det fra deres newsreader!
Det samme gælder din egen PC! Du har jo også allerede hentet den ned,
hvorfor
den er at finde i PC'ens hukommelse og derfor stadig vil optræde dér.
Vær blot sikker på at den nytilkomne der henter indlæg ned i eftermiddag
ikke vil få det slettede indlæg ind!!

Du kunne jo også slette hele din browser/newsreader og derefter
geninstallere og
gen-nedhente nyhedsgruppen for at kontrollere det

--
Armand!