Nyt RTS spil
Fra : Casper Bang

Dato : 14-12-03 19:47

Hej,

Jeg leder efter et RTS spil som kan spilles over netværk, med 2 spillere og
computere.

Hvilke nye spil vil i foreslå? Har C&C: Generals, men tænkte om der ikke var
kommet andre fede spil ud i mellemtiden.

thanks

Fra : Ostehaps

Dato : 14-12-03 20:54

Warcraft 3 + The Frozen Throne
Lords of Everquest (bare ikke så godt, i vert fald ikke efter min
mening, men prøv at finde et sted hvor de har anmeldt det)
kan ikk lige flere fra hovedet... men prøv forskellige game sites...
spilzonen.dk, boomtown.net, gamereactor.dk

Fra : iddqd

Dato : 14-12-03 21:00

Casper Bang wrote:
> [...]
>
> Hvilke nye spil vil i foreslå? Har C&C: Generals, men tænkte om der ikke var
> kommet andre fede spil ud i mellemtiden.

Ground Control 2 er vist på trapperne, det tegner rigtig godt.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : NUXX

Dato : 14-12-03 22:25

> [...]
var
> kommet andre fede spil ud i mellemtiden.

Rise of Nations er et godt spil med masser af dybde...

/mads

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-03 00:55

> [...]
var
> kommet andre fede spil ud i mellemtiden.

Jeg ved godt at følgende er et gammelt spil, men jeg synes det er godt, og
overset;

Empire earth

:)

Brian