vægt til 200 kg ???
Fra : Thomas

Dato : 14-12-03 19:38

Det er frustrerende ikke at kunne følge med i sit vægttab, bare en gang om
ugen..

derfor vil jeg høre om nogen ved hvor man kan købe vægte der kan gå op til
200 kilo ???

Thomas

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-12-03 19:48

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ugen..
>
> derfor vil jeg høre om nogen ved hvor man kan købe vægte der kan gå op til

Nu ved jeg selvfølgelig ikke noget om dine arbejdstider m.m.

men hvorfor laver du ikke en aftale med din læge om at komme op og blive
vejet ugentligt af ham eller hans sygeplejerske.

Katja
Som desværre har til vane for ikke at veje sig eller gøre det tre gange
dagligt.

Fra : Thomas

Dato : 14-12-03 19:53

Hejsa

Jo da jeg har også en aftale om 14 dages besøg hos lægen, men denne gang
f.eks havde hun ikke tid før midt i januar o.s.v.

derfor ville jeg gerne spendere en lills slat på en god vægt selv

Thomas

Fra : Steffen Jensen

Dato : 14-12-03 20:12

Hej Thomas

Jeg købte for nylig en tanita vægt i tyskland som jeg er vældig glad for der
kan fortælle vand og fedt procent.

Dens kapacitet er desværre 150 kg, men da jeg søgte efter den fandt jeg også
alternativer i england og der er blandt andet et firma der hedder
scalesexpress som har høj kapacitets vægte som den her:

http://www.scalesexpress.com/catalog/product_info.php?cPath=22_67&products_id=108

Jeg tror det er bedre for dig at finde ud af hvilken model og mærke der kan
det du skal bruge og så søge efter den på internettet eller gå ned i en
forretning som måske har mulighed for at skaffe den hjem.

Jeg handler personligt meget på nettet og sparer mange penge der, men jeg
forstår også godt hvis folk ikke ønsker den ekstra usikkerhed omkring et
dyere produkt. Men som eksempel kan jeg sige at jeg sparede over 50% på min
tanita vægt i tyskland (sparede 750) i forhold til nethandel i danmark. Det
synes jeg er grotesk meget i forskel, men hvad jeg var da heldig at finde
den og det var da lidt mere besværligt end i dk.

Håber det var hjælp nok, men ellers kan du jo søge nogle af de kendte
vægtproducenters hjemmesider igennem. www.tanita.com osv.

Held og lykke

mvh
Steffen

Fra : Bo Larsen

Dato : 14-12-03 20:39

Prøv med 2 vægte ,en til hvert ben og læg begge vægtes tal sammen og hokus
pokus din vægt
mvh Bo larsen

Fra : Thomas

Dato : 15-12-03 15:42

er prøvet,
det er næsten umuligt at stå så stille at man kan få en nøjagtig aflæsning.

Thomas

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-12-03 21:22

> er prøvet,
> det er næsten umuligt at stå så stille at man kan få en nøjagtig
aflæsning.

Min vægt "låser" på vægten efter et øjeblik, og så er det nemt nok at
aflæse.

Mvh Maria

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-12-03 19:17

On Sun, 14 Dec 2003 19:38:14 +0100, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

>Det er frustrerende ikke at kunne følge med i sit vægttab, bare en gang om
>ugen..

Jeg vil foreslå, især hvis du har brug for en vægt der kan klare 200
kg., at du tager den ugentlige vejning hos De Danske Vægtkonsulenter.
Og de kan helt sikkert få dig ned i en vægtklasse hvor det ikke er
nødvendigt med en sådan vægt. I hvert fald hvis du følger deres
udmærkede program.

Og nu må du ikke tage mit indlæg som et udtryk for, at jeg vil hovere,
træde på dig eller andet, men bare det allerbedste råd jeg kan komme
med.

Hans Pedersen, Esbjerg.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 15-12-03 20:11

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil foreslå, især hvis du har brug for en vægt der kan klare 200
> kg., at du tager den ugentlige vejning hos De Danske Vægtkonsulenter.

Tjaeh.. jeg ville synes det var ærgerligt at skulle betale 50 kroner for at
blive vejet.

> Og de kan helt sikkert få dig ned i en vægtklasse hvor det ikke er
> nødvendigt med en sådan vægt. I hvert fald hvis du følger deres
> udmærkede program.

Tror ikke thomas bør følge deres program sådan lidt foreløbeligt *GG* - Det
kan nok blive et STORT problem med at nå op på det antal grønsager der skal
ned i den lille mavse. *G*

> Og nu må du ikke tage mit indlæg som et udtryk for, at jeg vil hovere,
> træde på dig eller andet, men bare det allerbedste råd jeg kan komme
> med.

Nu er jeg ikek thomas.. men svarer alligevel - jeg tager det ikke for
hovering .. blot uvidenhed *GG* - forstået på den måde.. at hvis du havde
fulgt med i debatten.. ville du kende til thomas' situation :)

Men.. synes dog det er dejligt folk giver råd.. selvom de ikke følger med i
alle indlæg - så det var absolut ikke et slag over snuden :)
> --
> Med venlig hilsen
> Hans Pedersen, Esbjerg.

Katja

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-12-03 22:42

On Mon, 15 Dec 2003 20:10:50 +0100, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Nu er jeg ikek thomas.. men svarer alligevel - jeg tager det ikke for
>hovering .. blot uvidenhed *GG* - forstået på den måde.. at hvis du havde
>fulgt med i debatten.. ville du kende til thomas' situation :)

Nej okey... Kan nu godt følge problematikken. Har læst den tråd
omkring maveoperationen, men havde ikke lige fattet at det var Thomas
der stod bag.

Beklager hermed min uvidenhed!

Hans Pedersen, Esbjerg.

Fra : Thomas

Dato : 15-12-03 20:09

Hejsa hans

Det er måske ikke så dårlig en ide, dog kan jeg ikke følge deres
kostprogrammer da jeg er blevet opereret med Gastric-banding
(www.gastric-banding.dk) Jeg prøver at ringe til min lokale vægtkonsulent
gitte larsen

Thomas