guns n roses video
Fra : simon leth jensen

Dato : 14-12-03 17:40

Hej med jer

Jeg har læst jeg tror det var her at Guns n roses udgiver på dvd koncerten
fra tokyo fra use your illison touren. Jeg har ledt i butikker men kan ikke
finde den jeg skal til randers og købe julegaver er der nogle steder der man
kan købe den?
Ha en god jul og godt nytår
hilsen tina

Fra : Thomas

Dato : 14-12-03 17:58

Hvis du ikke har held med det, kan du ihvertfald købe dem online fra
f.eks. Laserdisken.

http://www.laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Guns+N%27+Roses

Mvh. Thomas