Suzuki 1200 S Bandit K1 - 2001
Fra : Niels

Dato : 18-04-01 19:11

Hej her i gruppen

er der nogle som har erfaring med en Suzuki 1200 S Bandit K1 - 2001
Jeg kan se at den får ca. 20 hk. mere med en anden lydpotte ?
Hvordan er MC-forhandlerne til at forhandle med prisen om ??
Listeprisen er 134.995 kr men hvad er det billigste en ny kan købes til ??
og hvor ?
eller er forhandleren villig til at sælge ekstra udstyr billigerer med en ny
cykel ?

Hilsen Niels fra Kolding

Fra : Christian Jonassen

Dato : 18-04-01 19:40

Hej Niels, jeg tror personligt ikke du kan gøre meget ved prisen på en ny mc
i ren handel - altså hvis du giver ham noget i bytte han kan lave penge
på...Men ok, det skal da forsøges.. Ang udstødning kan jeg fortælle at min
fætters B12 årgang 99 lige har fået LeoVinci potte på og dne yder nu 123hk
på baghjulet.. hvis du vil kan du skrive til mig og få hans emailadresse,
jeg er sikker på han gerne vil svare på spørgsmål...

Christian.
(Honda VFR800Fi)

Fra : Christian Jonassen

Dato : 18-04-01 19:43

UPS, der skulle have stået hvis du IKKE giver ham noget i bytte han kan lave
penge på...

--
Christian Vitten Jonassen

Fra : Jan Jensen

Dato : 18-04-01 20:33

Niels <1@2.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9bklkk$1rk$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> og hvor ?
> eller er forhandleren villig til at sælge ekstra udstyr billigerer med en

Hej Niels fra Kolding

Jeg var forbi hos Mini Motor i sidste uge og bemærkede at de endnu har en
1200 S fra sidste år på lager.
Pris : 115.000,-
Det er samme motor som den nye model, og ja det er rigtigt at det giver ca.
20 hypper med en mere fri udstødning.

Jan
XJR 1300

Fra : sbh

Dato : 18-04-01 21:56

Hej Niels.

Du kan også tjekke hos CVP i Horsens, der står en 00` som har kørt ca. 3000
km. den er godt nok i brun ( personligt syntes jeg den er grim i denne
farve ) men billig, den står til 110.000.- med 3 tasker monteret, og jeg ved
at de har en youshimura potte, liggende, som har været monteret på cyklen
som du sikkert kan få billigt med i handlen...

steen
GSX1100F 95` ( med to nye carbon potter, og vild fed lyd )