Generals - Zero Hour mission 4 Kina - hva ~
Fra : TexasFlood

Dato : 14-12-03 15:25

Jeg har nedkæmpet alle bølgerne også den hvor de kommer fra to sider...
Nu sker der ikke noget - som om jeg mangler noget, men jeg har finkæmmet
området for
fjender.

Hvad skal man gøre for at gennemføre denne mission ?

TF

Fra : asswipe

Dato : 14-12-03 16:23

Jeg har spillet missionen mange gange og den ene af gangene skete det samme
for mig. Jeg tror i mit tilfælde det var fordi jeg brugte de store helix og
satte dem helt ude i kanten af banen (der hvor fjenderne kommer ind) og at
de så har skudt nogle units der har sat de andre i stå.

Før har jeg nemligt lagt mærke til, at hvis man nakker et par units i en
wave går nogle af de andre fra tid til anden i stå. Så jeg kan forestille
mig, at et par units er gået i stå udenfor banen. Ret skummelt!

Men missionen er temmelig nem selv på hard, så prøv igen og parker dine
helix med raketmænd lidt inde på banen og brug evt. minefelter foran. Det
virker i hvertfald fint for mig!

Fra : TexasFlood

Dato : 16-12-03 22:03

Du havde ret - mission fuldført i andet forsøg.
Det må have været en fjende uden for banen der havde jammet spillet.
Tak for hjælpen.

TF