Ryger fetish???
Fra : Himself

Dato : 14-12-03 13:34

Jeg har igennem længere tid haft en fetish overfor kvinder der ryger.
Ved ikke hvad det er, men synes der er noget utroligt sexet over
kvinder der ryger!

Jeg skriver her fordi jeg godt kunne tænke mig at komme i kontakt med
andre der har det ligesom mig...

Er der nogen i denne gruppe der har det sådan? Eller nogen der kan
henvise til et sted på nettet hvor jeg diskutere denne fetish med
andre?

På forhånd tak

Mvh Peter

Fra : mj

Dato : 14-12-03 15:30

> Jeg har igennem længere tid haft en fetish overfor kvinder der ryger.
> Ved ikke hvad det er, men synes der er noget utroligt sexet over
> kvinder der ryger!

Jeg synes at det er klamt, men sådan er vi jo så forskellige.. men på
google kan du da finde links til div. sider:
http://www.google.com/search?q=fettish+smoking

mvh
mj

Fra : Munken

Dato : 14-12-03 17:20

Hej Peter ....

Undskyld men jeg kan ikke lade være at tænke
på den historie hvor den ene mand spørger den
anden:

"Ryger din kone efter samleje ?"

Hvorefter vennen svarer ... bob bob bob ....

»Nej men hun sveder kraftigt ... ))«

Glædelig Jul & Godt Nytår

/Munken

Fra : edob

Dato : 15-12-03 14:49

Tidligere var svaret: Jeg ved det ikke, jeg har aldrig set efter !!

V.H. Frank