Gør det selv - fransk dør
Fra : Michael Særkjær

Dato : 14-12-03 12:31

Jeg har tidligere set at man kan få et byggesæt til at lave en alm. pladedør
om til en fransk dør. Er der nogen her i gruppen der har prøvet det? Det
drejer sig om an dør med fgl. plademål: H:199,5cm B:82,6cm.
Hvor kan byggesættet evt. købes?

Hilsen og god jul
Michael

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 14-12-03 19:15

Michael Særkjær skrev:

> Jeg har tidligere set at man kan få et byggesæt til at lave en alm. pladedør
> om til en fransk dør. Er der nogen her i gruppen der har prøvet det?

Ja, det har jeg en del gange i forbindelse med mit arbejde - og jeg
synes løsningen er elegant. Så jeg forstår godt du efterspørger det.

> Hvor kan byggesættet evt. købes?

Du kan købe det igennem din lokale trælasthandler. Men tag og kig
lidt på PA Træindustris hjemmeside hvor der er tips og tricks og
henvisning til forhandlere:

http://www.pa-trae.dk

God fornøjelse med dit projekt

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Michael Særkjær

Dato : 14-12-03 20:27

Tak for det. Jeg har rekvireret materiale.

Michael

Fra : Nielsen

Dato : 15-12-03 18:20

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@private.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan købe det igennem din lokale trælasthandler. Men tag og kig
> lidt på PA Træindustris hjemmeside hvor der er tips og tricks og

Hva kostårn??

Nielsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 15-12-03 20:05

Nielsen skrev:

> Hva kostårn?

Jeg synes ikke, jeg er den rette til at opgive prisen på en
sprossekassette. Jeg foreslår, du forhører hos trælasthandleren
for *din* pris.

--
Venlig hilsen
Svend Erik