Hvilke dansktop numre?
Fra : zcully

Dato : 14-12-03 12:23

Mig og en lammerat sad for noget tid siden og hørte dansktoppen og hørte 2
sange som vi var færdige af grin over. Kan egentlig ikke huske mere end
følgende fra dem.

Sang 1: "Jeg har skrevet mange tekster"

Sang 2: "Ude i skovens ydre kant, står en radio stadig tændt"

Ved godt det ikke er meget at gå efter, men håber der er nogen der kan
hjælpe med hvad det er for nogen. Måske du ved det Åge ?

/Zcully

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-03 14:11

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fdc47e3$0$27345$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
>
> Ved godt det ikke er meget at gå efter, men håber der er nogen der kan
> hjælpe med hvad det er for nogen. Måske du ved det Åge ?

__________________

Jeg tror ikke at det kan være en af sangene som ligger på listen. Det må
være en af testerne.

A: Muddi & Salamidrengene: Julesne og skøjteis tester

B: Fede Finn & Funny Boys: Beep-beep-m-beep-beep-yeah tester

C: Bente Kure/Leif Ernstsen: Boblesang tester

D: Kim Larsen & Kjukken: Sømand ombord tester

PS: Det er forresten nogele underlige testere. De ser lidt næseringsk ud
allesammen.

Hilsen Åge

Fra : zcully

Dato : 14-12-03 16:08

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> D: Kim Larsen & Kjukken: Sømand ombord tester
>

> PS: Det er forresten nogele underlige testere. De ser lidt næseringsk ud

Undskyld men jeg glemte selvfølgelig lige at sige at det er langt tid siden.
Mindst et halvt år siden vi hørte det!! Der lå også Banjo Joe på med Lars
Lilholt.

/Zcully