Fast write ikke enabled, hvordan?
Fra : Fritze

Dato : 18-04-01 19:08

Jeg har et Matrox G450 og det kører så godt som det skal bortset fra, Fast
write, som ikke er enabled. Er der nogen som kender en måde at ændre det? Et
registreringshack? En tweak? Al hjælp modtages med kyshånd.

--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot

Fra : Martin

Dato : 18-04-01 22:17

Det er normalt noget man sætter op i BIOS'en, og som mb'et skal
understøtte....

Hvilket mb har du?

- Martin

Fra : Fritze

Dato : 19-04-01 00:47

> Det er normalt noget man sætter op i BIOS'en, og som mb'et skal
> understøtte....

Bios har ingen options til det og ja, mit mobo understøtter det

> Hvilket mb har du?

Asus A7V133

Fra : Nic

Dato : 19-04-01 12:28

> Bios har ingen options til det og ja, mit mobo understøtter det

> Asus A7V133

Så kig bedre efter - jeg har netop enablet fast write - mener det er under
chipset et eller andet...

Nic

Fra : Fritze

Dato : 19-04-01 14:37

> Så kig bedre efter - jeg har netop enablet fast write - mener det er under
> chipset et eller andet...

Ja, "enabled" det. Læs lige i ordbogen under "understøttelse aktiveret", men
det får jeg jo ikke meget ud af, når det *er* gjort, men det stadig ikke er
aktiveret efter opstart, vel?

*derfor* mangler jeg en tweak eller lignende til at aktivere det.....

Fra : Nic

Dato : 19-04-01 16:55

Nå ja undskyld.
Det er sguda sidste gang man har forsøgt at hjælpe her skal jeg love for.

Fra : Fritze

Dato : 19-04-01 21:21

> Nå ja undskyld.
> Det er sguda sidste gang man har forsøgt at hjælpe her skal jeg love for.

Årh flæbehovede *G*, men tak alligevel....Jeg fandt selv ud af det. (Fandt
en regtweak)