Enter the Matrix crash
Fra : Onkel Ond

Dato : 13-12-03 23:13

Hej,

I Enter The Matrix, er jeg nået til den mission der hedder The Truck
(den hvor man er efter Morpheus for at hjælpe ham), men når spillet
forsøger at loade missionen, så crasher spillet til skrivebordet. Det er
jo pænt langt inde i spillet, så jeg tænker at det ikke kan være et
hardware problem, men må være noget andet. Har andre oplevet det samme,
eller har nogle vildt gode forslag til hvad jeg skal gøre ved det, det
er pænt belastende. Har prøvet at søge på google, men enten bruger jeg
forkerte kriterier, eller også er der bare ikke nogen der ved noget om
det, for jeg får ikke særlig mange resultater, og dem jeg får er kun
spørgsmålet, ikke nogen svar. Hjælp?

min maskine er stykket sammen af følgende:
Epox 8KHa+
Athlon XP 1600+
768 MB ram
GeForce2ti 64 mb m. passiv Zahlman køler (problemet var der dog også før
jeg skiftede køleren, så det kan ikke være derfor)
2 maxtor diske på 40 og 80 gb
WinXP pro

De venligste hilsner
Jakob Færch-Jensen

--
"Og hvis det er OT, så giv en venlig henvisning til rette sted,
istedet for at svinge det hellige sværd og starte en laaaang

Fra : Onkel Ond

Dato : 14-12-03 10:13

Det viste sig at kunne løses ved en simpel opdatering... Nogle gange er
de mest indlysende idéer umulige at få øje på :) -beklager ulejligheden.
Go' søndag.
Mvh. Jakob Færch-Jensen