Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mest aktive
Fra : Morten Winther

Dato : 13-12-03 20:17

Hej

Jeg har lavet en web-baseret gateway til dk.fritid.foto, hvor jeg gemmer
alle indlæg i en database for at gøre søgning nemmere.

I den forbindelse lavede jeg en oversigt over de mest aktive debattører
i gruppen. Ikke overraskende er Hr. Ebbesen i top med 92 indlæg siden
13. november. http://megapixel.dk/debat/top

/ morten
www.megapixel.dk
www.megapixel.dk/debat

Fra : Thomas Corell

Dato : 14-12-03 10:55

Morten Winther wrote:
> Hej
>
> Jeg har lavet en web-baseret gateway til dk.fritid.foto, hvor jeg gemmer
> alle indlæg i en database for at gøre søgning nemmere.

Jeg kan ikke se nogen henvisinger til fundats for gruppen, eller
henvisninger til Netiketten, i de betingelser du stiller for dine
brugere ?

> I den forbindelse lavede jeg en oversigt over de mest aktive debattører
> i gruppen. Ikke overraskende er Hr. Ebbesen i top med 92 indlæg siden
> 13. november. http://megapixel.dk/debat/top

Og hvordan håndterer du at folk skifter e-mail adresse ? Jeg har f.eks
lige skiftet min, da der begyndte at lande spam på min gamle adresse.

--
Don't waste space

Fra : Morten Winther

Dato : 14-12-03 11:42

Thomas Corell wrote:
> Jeg kan ikke se nogen henvisinger til fundats for gruppen, eller
> henvisninger til Netiketten, i de betingelser du stiller for dine
> brugere ?

Hmm, så har du ikke set godt efter. Der er to links.

> Og hvordan håndterer du at folk skifter e-mail adresse ? Jeg har f.eks
> lige skiftet min, da der begyndte at lande spam på min gamle adresse.

Nu var det jo heller ikke den helt store videnskablige undersøgelse,
men et øjebliks useriøsitet fra min side.

/ morten

Fra : Thomas Corell

Dato : 14-12-03 12:21

Morten Winther wrote:

> Hmm, så har du ikke set godt efter. Der er to links.

-> Debat -> Opret ny bruger -> de generelle betingelser

Der står intet om netikette. Jeg vil jo ikke oprette mig, før jeg kender
betingelserne.

> Nu var det jo heller ikke den helt store videnskablige undersøgelse,
> men et øjebliks useriøsitet fra min side.

Fair'nuff. Måske du kunne skrive på top-10 siden, hvor mange indlæg/dage
der måles over.

--
Don't waste space

Fra : Morten Winther

Dato : 14-12-03 13:49

Thomas Corell wrote:
> -> Debat -> Opret ny bruger -> de generelle betingelser
>
> Der står intet om netikette. Jeg vil jo ikke oprette mig, før jeg kender
> betingelserne.

Du skulle nu bare klikke på Debat og så regler.

/ morten