Thailand/Phuket
Fra : Michael & Helle Rasm~

Dato : 13-12-03 18:20

Hej
Familien og jeg skal på vores drømmerejse til Phuket/Thailand d. 22 december
2003 i 3 uger.
Nu har en kammerat fortalt mig at der er blevet indført totalt rygeforbud i
thailand på offentlige steder , Bla. også på spisesteder kan det passe ?
Vh.
Michael
michael-helle@FJERNDETTErasmussen.mail.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-12-03 12:26

"Michael & Helle Rasmussen" <michael-helle@FJERNDETTErasmussen.mail.dk>
wrote in message news:3fdb4a39$0$95091$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
[...]

Hej Michael & Helle
Vi ses i flyveren, men jeg nøjes med 14 dage
Ang. Rygning, det er som i Danmark
Den thailandske Bath som nomalt er 1 kr = 5 Bath er nu 1 kr = 6,34 Bath
så det er pt. meget billigt
MvH Steen

http://www.bangkokmouth.com/

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-12-03 14:39

On Sat, 13 Dec 2003 18:20:24 +0100, "Michael & Helle Rasmussen"
<michael-helle@FJERNDETTErasmussen.mail.dk> wrote:

>Nu har en kammerat fortalt mig at der er blevet indført totalt rygeforbud i
>thailand på offentlige steder , Bla. også på spisesteder kan det passe ?

Nej!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : DMP

Dato : 14-12-03 15:41

"Michael & Helle Rasmussen" skrev d. 13-12-03 18:20 dette indlæg :
> [...]
rygeforbud i
> thailand på offentlige steder , Bla. også på spisesteder kan det passe

Hvilket selskab flyver i med??? og hvor skal i flyve fra

http://www.kandu.dk/

Fra : DMP

Dato : 14-12-03 15:42

Fra : Michael & Helle Rasm~

Dato : 14-12-03 21:35

skrev i en meddelelse news:3fdb4a39$0$95091$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> thailand på offentlige steder , Bla. også på spisesteder kan det passe ?

Hej igen
Tak for svarene ang. rygning .
Vi flyver kl. 13.40 fra Kastrup Lufthavn d. 22 /12
med Mytravel´s egne fly (Startour) og skal bo på Karon beach / Hotel Phuket
Orchid resort
Hvor skal du hen i thailand Steen ?
Vh
michael

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-12-03 23:32

wrote in message news:3fdcc951$0$95006$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

[...]

Jeg skal bo på Paton City hotel som er det billigste sted, rejsen kostede
godt 8000 kr for 14 dage Rejsen købt hos Spies
Jeg har været i Thailand mange gange og Puket er det bedste sted men det er
også det dyreste Ca 30% mere end det øvrige Thailand, men det har ikke den
store betydning på en kort rejse. Jeg rejser derned igen i 4 uger i Marts og
opholder mig på Koo Samui i en Bungalow til 35 kr pr dag
Jeg kender godt Orchid resort og det er et super sted, men også dyrt
Husk at se jer for inden i veksler der er forskel fra bank til bank
MvH Steen

Fra : Michael & Helle Rasm~

Dato : 15-12-03 00:24

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kender godt Orchid resort og det er et super sted, men også dyrt
> Husk at se jer for inden i veksler der er forskel fra bank til bank

Hej Steen
Ja jeg havde hørt at det koster lidt mere at være i phuket......
det lyder godt at det er et godt hotel især når vi har vores 2 drenge på 5
og 10 år med
Jeg sidder og tænker på om det kan betale sig at købe lidt valuta med fra
forex i Kbh
eller om vi skal vente til vi kommer til phuket ?
hvad mener du om at der er forskel på bank til bank ?
er der meget stor forskel på gebyret ? eller eks hvor mange Bath får jeg for
eks. 1000 dk/kr. i thailand med gebyr og det hele ?
skulle du med samme flyver som os ?
Vh.
Michael

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-12-03 15:53

wrote in message news:3fdcf0e3$0$95089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> MvH Steen

Hej Steen
Ja jeg havde hørt at det koster lidt mere at være i phuket......

30 % billigere end Danmark

[...]

Ja der er langt det bedste

hvad mener du om at der er forskel på bank til bank ?

Meget forskellige priser

er der meget stor forskel på gebyret ? eller eks hvor mange Bath får jeg for
eks. 1000 dk/kr. i thailand med gebyr og det hele ?

1000 kr = i dag 6260 Bath og der er ikke gebyr

skulle du med samme flyver som os ?
Ja

MvH Steen
Vh.
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 18:18

Hej Steen

Tager vi alle afsted den 22 dec

Jeg kommer også men rejser først fra Billund kl . øhhh kl 0130 hmmm så må
det være den 23 .
men hold lige en kold Øl klar
Også i Phuket på CS Resort evtl. på Mermaid

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-12-03 22:45

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
[...]

Var det ikke bedre med en Makon + is+cola?
Singa beer UF------------
MvH Steen

Fra : Per Emborg

Dato : 16-12-03 23:12

Ja ja Steen men 25 kr for sådan et sæt , nu skal vi jo ikke fråse vel

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-12-03 17:20

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> [...]

> Singa beer UF------------
> MvH Steen

Ja ja Steen men 25 kr for sådan et sæt , nu skal vi jo ikke fråse vel

Det er jo som bekendt kun jul en gang om året, men ellers enig ingen grund
til al den ekstravagance
Mvh Steen

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-03 18:22

--
skrev i en meddelelse news:3fdcf0e3$0$95089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
for
> eks. 1000 dk/kr. i thailand med gebyr og det hele ?

Og jeg glemte da lige Helle & Michael :)

Per & Susanne

Fra : Michael & Helle Rasm~

Dato : 16-12-03 22:29

> [...]

--
Per Emborg

> Og jeg glemte da lige Helle & Michael :)

Hej Per & Susanne.
Tak for hilsnen , ja der er også nogle af vores venner dernede nu og mens vi
er der kommer der noget familie
derned også
Så Jeg/vi har opdaget det er et populært sted og glæder os helt
vildt....Især til at fejre jul med varmt sand mellem tæerne
Også tak til Steen for alle svarene og jeg venter nu med at veksle til vi
kommer derned.
Vh
Michael
Ps Ved sgu ikke om jeg ikke starter med at drikke alle de kolde øl inden du
ankommer §

Fra : Per Emborg

Dato : 16-12-03 23:20

--
skrev i en meddelelse news:3fdf7906$0$95051$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Vh
> Michael
> Ps Ved sgu ikke om jeg ikke starter med at drikke alle de kolde øl inden

He he alle sammen ?

Jeg har prøvet at veksle ude i lufthavnen 2 gange og fået en rimelig kurs
men de der toller er sku lidt spicy de vil også veksle ???
Og dem skal man hvis holde sig fra , det var godt nok i Bankok

PS Juleaften/Nytårsaften er meget fin nede på Rundetårn ved rundkørslen
(Dansk ejet ) derimod er den lidt vild på Mermaid

Fra : to-hild

Dato : 17-12-03 19:56

Vi skal også til Phuket i januar mnd. Prøver å søke på hot. CS resort
,Mermaid og Paton City ,men finner de ikke-Tips tas gjerne.
"Michael & Helle Rasmussen" <michael-helle@FJERNDETTErasmussen.mail.dk>
skrev i melding news:3fdb4a39$0$95091$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Per Emborg

Dato : 17-12-03 22:59

Jeg kan heller ikke finde noget på Restauant Littel Mermaid i Phuket , men
den er der :) Dansk ejet Det eneste man finder er nogen pornosider :(( og
det er det ikke

Her er hotelet
http://www.phuket-hotel-travel.net/cs.htm

Der manglede vist et G =Patong
http://www.patong-beach.com/

Fra : Per Emborg

Dato : 18-12-03 02:15

Her var den The Little Mermaid - http://hem.passagen.se/h-w/index.html

Fra : Michael & Helle Rasm~

Dato : 18-12-03 03:07

Nej Per
Her er addressen og med masser af billeder :
http://littlemermaidphuket.net/
Bid også mærke i at den også kan ses på dansk (det lille dk flag)
Vh
Michael
ps. Det ser iøvrigt rigtigt hyggeligt ud