ny opvaskemaskine
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 18:20

NOgen der har købt ny opvasker her for nylig, vores gamle er lige gået,
nogen der kan anbefale nogen eller frabede nogen, den må ligge imellem
4500-5000 kr

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 13-12-03 22:32

den sidste nye Blomberg i børstet stål, hold jer væk fra den, den larmer
helt vildt, selvom de reklamerer med at den er støjsvag, har desværre selv
en!!!!!!!

Fra : Per Lauritzen

Dato : 14-12-03 00:44

> den sidste nye Blomberg i børstet stål, hold jer væk fra den, den larmer

Fik komplet Blomberg hvidevarer leverance i f.b. med køb af nyt hus for 3 år
siden.

Resultat 13 servicebesøg på Opvasker, Vaskemask. samt Tørrertumb. samt ca.
kr. 6000,- fattigere.

Hold jer væk fra Blomberg !

/Mie & Per

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-12-03 22:59

Hej med jer,

"Mette og René" <øåæ.øåæ> wrote in news:3fdb4a44$0$175
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> NOgen der har købt ny opvasker her for nylig, vores gamle er lige gået,
> nogen der kan anbefale nogen eller frabede nogen, den må ligge imellem
> 4500-5000 kr

Tjaeh - et hurtigt bud er en Bosch - eller en Siemens.

Vi har selv en Siemens, der er et par år gammel (3 x A mærket). Hel
stålfront med et lille LED i toppen der viser resterende tid og knapper på
toppen af lågen.

Vasker absolut pænt, tørrer godt og fungerer bare. Ingen afskylning og 2-3
dage gamle madrester (vi vasker cirka hver anden dag) er intet problem.

Støvniveauet er ganske tåleligt.

Den erstattede i øvrigt en Wasco som forventede at man skyllede af, ellers
blev det ganske enkelt ikke ordenlig rent.

** Lars

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-12-03 12:28

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> wrote in message
> Hej med jer,
>
> "Mette og René" <øåæ.øåæ> wrote in news:3fdb4a44$0$175
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Tjaeh - et hurtigt bud er en Bosch - eller en Siemens.

Enig. Bosch og Siemens er det samme, det er kun fronten der er til forskel.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : KH

Dato : 13-12-03 23:04

Inden købet så tjek www.hvidevarerpriser.dk

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 07:07

Tak for de mange svar indtil videre

MVH Mette og René

Fra : anders majland

Dato : 14-12-03 09:35

> NOgen der har købt ny opvasker her for nylig, vores gamle er lige
> gået, nogen der kan anbefale nogen eller frabede nogen, den må ligge
> imellem 4500-5000 kr

Vi købte i sommers en whirlpool til fuldstændig indbygning. Den vasker
godt men tørringen kunne være lidt bedre. Den er stort set lydløs og det
er ikke noget problem at lade den køre mens vi er i køkkenet. De skilter
jo næsten alle med A i el/vandforbrug og vaskeevne men vores er vist
"kun" B i tørreevne. Det er vist stort set samme maskine som sendes
under Bauknect og jeg har også set den hos Ikea.
Vi gav vidt 4500kr efter rabat.

Anders Majland

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 15-12-03 17:07