Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvad skal man se efter
Fra : Poul Andersen

Dato : 13-12-03 16:30

Hej NG

Jeg er ved at kigge på nyt digitalt kamera, med mit gamle ( Olympus c-960 )
gik der ca. 1 sek. fra man trykkede på knappen til billedet var taget, hvis
et nyt skal tage det med det samme ( som et alm. kamera ) hvad skal jeg så
se efter ???

På forhånd tak
Poul

Fra : Jørgen

Dato : 13-12-03 18:11

"Poul Andersen" <poa@fjernes.privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> et nyt skal tage det med det samme ( som et alm. kamera ) hvad skal jeg så

Hej Poul
Jeg har nu et Olympus 5050z, der lige er blevet udvidet med en teleconverter
T-con 17, men det er jo ikke så hurtigt.
Det afhænger dog meget af hvor stor en opløsning jeg har valgt.
Du skriver, at du forventer den samme hurtighed som et alm. kamera.
Efterhånden som man bruger de høje opløsninger, kan det vel slet ikke lade
sig gøre?
Jeg følger spændt tråden, for at se hvad der kommer af forslag.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jack L.

Dato : 13-12-03 22:42

Jørgen wrote:
> "Poul Andersen" <poa@fjernes.privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu et Olympus 5050z, der lige er blevet udvidet med en
> teleconverter T-con 17, men det er jo ikke så hurtigt.

Hej Jørgen.

Det lyder som en meget spændende opsætning du har dér. Er det muligt at du
kan smide et par billeder med og uden brug af telekonverteren? Hvordan er
det ellers at bruge den, fx monteringen o.a.?

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : emj

Dato : 14-12-03 00:03

On Sat, 13 Dec 2003 16:30:20 +0100, "Poul Andersen"
<poa@fjernes.privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>et nyt skal tage det med det samme ( som et alm. kamera ) hvad skal jeg så

Jeg tror, du skal se lidt på det sidst nye Olympus C-5060, som skulle
være lynhurtigt pga det store indbyggede bufferlager, sammenlignet med
C-5050
Hilsen emj

--
http://home19.inet.tele.dk/elje/index.html