Er det kun nyt for mig !?
Fra : Tom

Dato : 13-12-03 15:53

Har lige skrevet
http://127.0.0.1:631/
I min browser I OSX.. Sikke da det kan !!
Tom

Fra : Morten

Dato : 13-12-03 16:45

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Har lige skrevet
> http://127.0.0.1:631/
> I min browser I OSX.. Sikke da det kan !!

det er bare cups - den aaben sovs printermotor som Apple puttede i
jaguaeren.

--
Morten

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-12-03 17:18

Tom wrote:

> Har lige skrevet
> http://127.0.0.1:631/
> I min browser I OSX.. Sikke da det kan !!
> Tom

Ja det er bla. sådan Apple fremstiller software, gramser noget
opensource som de så får til at køre med deres egen brugerflade.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 13-12-03 17:45

Henry Lerche Madsen wrote:

> Ja det er bla. sådan Apple fremstiller software, gramser noget
> opensource som de så får til at køre med deres egen brugerflade.

Det er ren web-interface. Det har Apple ikke patent på og du kan ikke
kalde det deres brugerflade. Jeg kan ikke se noget odiøst i det.

--Martin

Fra : Morten

Dato : 13-12-03 21:27

Martin Agersted Jarl <martin@[sletmighvisduvil]jarl.dk> wrote:

> Det er ren web-interface. Det har Apple ikke patent pa og du kan ikke
> kalde det deres brugerflade. Jeg kan ikke se noget odiost i det.

tror nu at der henvises til PrintCenter som er en apple brugerfalde
paa Cups.

--
Morten

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 13-12-03 19:32

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Har lige skrevet
> http://127.0.0.1:631/
> I min browser I OSX.. Sikke da det kan !!

Hvor hører du dog sådan noget :-?

-- meget overraskende!

venlig hilsen

Martin