Hvilken julesang i Die Hard?
Fra : Lars

Dato : 13-12-03 14:37

I Die Hard (den første mener jeg) er der en julesang.
Hvad er det for en?

Kan det passe at den hedder jingle bells rock?

Lars

Fra : -V-

Dato : 13-12-03 15:45

Lars wrote:
> I Die Hard (den første mener jeg) er der en julesang.
> Hvad er det for en?
>
> Kan det passe at den hedder jingle bells rock?

Er det ikke snarere 'Let it snow'?

http://www.imdb.com/title/tt0095016/soundtrack

-V-

Fra : Silver

Dato : 13-12-03 18:30

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse
> I Die Hard (den første mener jeg) er der en julesang.
> Hvad er det for en?
>
> Kan det passe at den hedder jingle bells rock?

Sikker på at det ikke er Lethal Weapon 1 du tænker på?, der mener jeg man
hører den sang mens at kameraet panorerer rundt til et højhus hvor luderen
så hopper ud fra.

Mvh
Silver

Fra : Martin Andersen

Dato : 13-12-03 18:56

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote in message
> I Die Hard (den første mener jeg) er der en julesang.
> Hvad er det for en?
>
> Kan det passe at den hedder jingle bells rock?

Mener det er Run DMC, Christmas in Harlem...der hvor McClane kører til
Nakatomi Plaza.

Mvh

Martin

Fra : ML-78

Dato : 13-12-03 21:45

> Mener det er Run DMC, Christmas in Harlem...

Du mener sikkert "Christmas in Hollis".

ML-78

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-12-03 13:09

> I Die Hard (den første mener jeg) er der en julesang.
> Hvad er det for en?
>
> Kan det passe at den hedder jingle bells rock?

SINGIN' IN THE RAIN"
By Arthur Freed and Nacio Herb Brown

a.. "WINTER WONDERLAND"
By Felix Bernard and Dick Smith

a.. "CHRISTMAS IN HOLLIS"
By Joseph Simmons, Darryl McDaniels and Jason Mizell
Performed by RUN-D.M.C.
Courtesy of Profile Records, Inc.

a.. "SKELETONS"
Written and Performed by Stevie Wonder
Courtesy of Motown Record Corp.

a.. "LET IT SNOW! LET IT SNOW! LET IT SNOW!"
By Sammy Cahn and Jule Styne
Performed by Vaughn Monroe
Courtesy of MCA Records

a.. "Ode to Joy"
from "Symphony No.9 in D- 'Choral', Op.125"
Ludwig van Beethoven

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 14-12-03 23:10

> a.. "LET IT SNOW! LET IT SNOW! LET IT SNOW!"
> By Sammy Cahn and Jule Styne
> Performed by Vaughn Monroe
> Courtesy of MCA Records

Jeg sidder lige og mixer en cd med noget godt (efter min smag) julemusik, og
jeg vil vildt gerne have ovenstående med, men hvor søren finder den? Kan det
passe at den på soundtracket (cd'en) er skiftet ud med en instumental
version (har ikke selv CD'en)? Jeg synes snart, at jeg har ledt alle steder,
hvad søren gør man? Jeg har en version med Bing Crosby og en med en eller
anden dame, men det er altså bare ikke det samme

mvh Frank

Fra : Silver

Dato : 15-12-03 19:00

> [...]
> hvad søren gør man? Jeg har en version med Bing Crosby og en med en eller
> anden dame, men det er altså bare ikke det samme

Hvis du ingen moral har (som jeg) så hent Kazaa lite programmet (uden
spyware) og tast Bing Crosby ind....du får garanteret MANGE hits og så bare
hent dem.

Nemt, og ulovligt som så meget andet...

Silver

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 15-12-03 20:14

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du ingen moral har (som jeg) så hent Kazaa lite programmet (uden
> spyware) og tast Bing Crosby ind....du får garanteret MANGE hits og så

Nu var det den med Vaughn Monroe og ikke Bing Crosby jeg var ude efter. Jeg
har den med Bing Crosby. Man kan selvfølgelig prøve det samme med Vaughn
Monroe, men jeg tror ikke at den er så udbredt.

mvh Frank