Skærme
Fijala 3554
S: Philips 17" TFT
Fra : bach

Dato : 13-12-03 14:36

Hej jeg har kigget på dennne Philips 170S4FB
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514787990

Er der nogen der har nogen erfaringer med den?? gode/dårlige!
kan den klare film og spil?

på forhånd tak!

mvh

Martin Bach

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 15-12-03 08:35

"bach" <bach@paradis.dk> wrote in message
> Hej jeg har kigget på dennne Philips 170S4FB
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514787990
>
> Er der nogen der har nogen erfaringer med den?? gode/dårlige!
> kan den klare film og spil?

Jeg kan svare mht. spil. Der har jeg ABSOLUT ingen problemer. Og det
er lige fra CS til Colin McRae m.m.
Jeg kan ikke udtale mig ang. film, da jeg ikke ser/har set nogle film på
den endnu. Men umiddelbart tror jeg da ikke der skulle være noget !

Jeg kan kun anbefale denne skærm Både min kone (mest pga. dens udseende)
og
jeg selv (fik 60% mere plads på skrivebordet) syntes den passer perfekt ind
i vores hjem..........

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 15-12-03 21:55

Jeg har også kun gode erfaringer med den, iflg. prad.de skulle den også have
IPS panel som skulle være et af de bedste på markedet for tiden. Har haft
min i 1½ måned, og den kører såvel programmer som spil perfekt.
Mvh.
Christian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-01-04 13:04

In article <brl6nl$mho$1@news.net.uni-c.dk>, christiansp@hotmail.com
says...
> Jeg har også kun gode erfaringer med den, iflg. prad.de skulle den også have

Har du også gode erfaringer med at læse på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bach

Dato : 15-12-03 23:17

Mange tak... det er rart at høre jeres erfaringer.... så tror jeg sku det
bliver sådan en jeg skal have!!