Et godt råd til indkøb af skitøj?
Fra : Tine Müller

Dato : 13-12-03 12:24

Jeg har 2 sæt skitøj. Et sæt fra McKinley str. M og et sæt fra Faccio str. L
og begge sæt strammer nu lidt for meget, så jeg er nok nødt til at købe et
nyt sæt, men er i tvivl om hvilket mærke og størrelse som jeg skal købe for
at det passer fint?

Sættet der er M er mindre end sættet L, så det er jo ikke så nemt. Hvis nu
jeg køber XL, som jeg tror at størrelsen skal være, så bliver armene og
benene vel for lange? Kan man købe skitøj til kraftige piger som mig? Højde
166 cm og vægt 81 kg.? Findes der skitøj til damer og herrer eller er det
fælles?

Håber nogen kan hjælpe, da jeg ikke kan være den eneste med dette problem.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Tine Müller

Dato : 13-12-03 12:28

Glemte lige at skrive, at det drejer sig om undertøj.