CM4
Fra : Martin Berentzen

Dato : 12-12-03 15:18

HEJ!

Jeg har en klub som er i mega underskud i CM4. Det betyder at jeg ikke
længere styrer mit spillersalg. Jeg har dog ved en bestemt spiller sagt
"reject all offers".... der er så en klub der har budt på ham, men tilbuddet
blev selvfølgelig med det samme afvist automatisk. Nu sker der dog ingen
ting hvis jeg trykker på "continue", jeg kan simpelthen ikke komme videre..
hvad sker der?

Martin Berentzen (Fjern NOSPAM i email)

Fra : Kasper

Dato : 13-12-03 20:58

On Fri, 12 Dec 2003 15:18:04 +0100, "Martin Berentzen"
<berentzenNOSPAM@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>ting hvis jeg trykker på "continue", jeg kan simpelthen ikke komme videre..

Prøv at gå på "holiday". Det hjælper nogen gange.

--
Kasper

Fra : Sp@cey

Dato : 15-12-03 21:09

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev selvfølgelig med det samme afvist automatisk. Nu sker der dog ingen
> ting hvis jeg trykker på "continue", jeg kan simpelthen ikke komme

Vel bare en til Bug der gør at jeg ikke gider bruge tid på det. Har ellers
brugt RIGTIGT mange timer på dens forgængere, så jeg er bestemt en skuffet
mand over 4'eren. Men nu kommer der heller ikke flere i den serie.

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Kasper

Dato : 18-12-03 14:43

On Mon, 15 Dec 2003 21:09:12 +0100, "Sp@cey" <Email???> wrote:

>Vel bare en til Bug der gør at jeg ikke gider bruge tid på det. Har ellers
>brugt RIGTIGT mange timer på dens forgængere, så jeg er bestemt en skuffet
>mand over 4'eren. Men nu kommer der heller ikke flere i den serie.

CM 03/04 er lige udkommet, og det er SUPER godt.

Og desuden fortsætter Sports Interactive med at udvikle managerspil,
selvom de mister retten til navnet "Championship Manager".

--
Kasper